لیگ قهرمانان آسیا؛

کارشناسی دیدار پرسپولیس و النصر از نگاه حسین عبدی

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۷۹۴۹
کارشناسی دیدار پرسپولیس و النصر از نگاه حسین عبدی
حسین عبدی، کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در برنامه صبح و ورزش شنبه ۱۲ مهر به پیش بینی بازی امشب تیم پرسپولیس در مصاف با النصر پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس طی مسابقات آسیایی روند رو به جلویی داشت و بازیکنان آن به تدریج هماهنگتر شدند. پرسپولیس با گرفتن بازیکنان جدید تیم منسجمی را تشکیل دادند. در بعضی از رقابت ها بازی میلیمتری بود و طوری بازی انجام می شد که شاید هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که می توانستند هر کدامشان به دور بعدی راه پیدا کنند. بعد از اینکه پرسپولیس برابر الدحیل باخت تمرکز خود را روی توانمندی های خود مثل گل نخوردن گذاشت. یکی از مهمترین بحث ها در چنین مسابقاتی این است که هر تیمی که کمترین گل را بخورد و دروازه خود را حفظ کند. انگیزه و امید بالاتری خواهد داشت.

عبدی تصریح کرد: پرسپولیس در بازی آخر خودش با ازبکستان به دلیل اخراج یکی از بازیکنان اصلی پاختاکور توانست فرصت خوبی داشته باشد و علاوه بر حفظ دروازه، 2 گل را به ثمر برساند. پرسپولیس نباید در باد این برد بخوابد. زیرا در این نوع مقاطع ممکن است هر اتفاقی بیافتد و النصر تیم خوبی است. این تیم همیشه هزینه زیادی می کند و بازیکنان خوبی می گیرد. تیم های النصر طی سالیان مختلف همیشه از قدرت های فوتبال آسیا بوده اند.

او ادامه داد: هر دو تیم با استرس، تمرکز و هیجان بالایی وارد زمین می شوند و تصورشان در این بازی این است که اولین کارشان حفظ دروازه خود و فشار بروی حریف و حتی آمادگی برای پنالتی باشد چون ممکن است با نتیجه مساوی به پایان برسد. درصدی از موفقیت های دو تیم به تاکتیک های خودشان و درصدی به اشتباهات حریف و بخشی هم به اتفاقات داخل زمین برمی گردد.

شما می توانید از طریق رادیو ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز بطور زنده شنونده گزارش رقابت پرسپولیس-النصر باشید. این گزارش زنده ساعت ۱۸:۳۰ امشب ۱۲ مهر به تهیه کنندگی احمد طاهری و با گزارشگری مهرزاد عطاران تقدیم شنوندگان رادیو ورزش می شود.

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای سبحان اکرامی و با کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز