حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جواب دندان‌شکنی به کارشکنی AFC دادیم/ لک کامل‌ترین بازیکن پرسپولیس بود

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۸۳۷۴
جواب دندان‌شکنی به کارشکنی AFC دادیم/ لک کامل‌ترین بازیکن پرسپولیس بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است ماجرای عجیبی که برای مهاجم این تیم به وجود آمد، انگیزه قرمزها را برای پیروزی برابر النصر صد برابر کرد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر النصر که منجر به فینالیست شدن سرخ‌ها شد، اظهار داشت: بازی خوب و سنگین برای هر 2 تیم بود اما خوشبختانه تلاش و غیرت بچه‌های ما باعث شد پیروزی شیرین و دلچسبی برای پرسپولیس و فوتبال ایران رقم بخورد. بچه ها با تمام وجود برای این برد جنگیدند و در نهایت توانستند مزد این تلاش را با این پیروزی بگیرند. در این بازی همه چیز معقول و درست و با نظم بود و ثمره‌اش هم پیروزی بود که پرسپولیس را به فینال رساند.

او در خصوص پنالتی‌های این دیدار تصریح کرد: کار در پنالتی  50 – 50 است و خدا را شکر این بار این شانس هم یار پرسپولیس بود و در روزی که حامد لک مرد همه کاره پرسپولیس بود، درخشش او و مهار یک پنالتی حساس باعث شد پرسپولیس به فینال برسد.

درخشان در ادامه ضمن تمجید دوباره از دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: لک واقعا  در این بازی ها عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و سهم مهمی را تا رسیدن پرسپولیس به فینال داشت و یکی از کامل‌ترین بازیکنان پرسپولیس در قطر بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رای عجیب برای عیسی آل‌کثیر به خبرنگار برنا گفت: واقعا این اتفاقات در هیچ کجا رخ نمی‌دهد اما خوشحالم در نهایت بچه‌ها جواب دندان‌شکنی به این کارشکنی دادند. به نظر من محرومیت عیسی باعث شد انگیزه پرسپولیسی‌ها صد چندان شود و به نظر من پرسپولیسی‌ها در این دیدار به گونه‌ای دویدند که انگار نه انگار اتفاقی برای بازیکن ما افتاده است.

او در پایان گفت: موفقیت در بازی‌های متمرکز این فشار بالا کار هر تیمی نیست. ضمن این که بازی آخر هم 120 دقیقه هم طول کشید اما پرسپولیسی‌ها حتی در دقایق پایانی مردانه جنگدیدند و یک قدم هم پا پس نکشیدند و مزد این تلاش بی‌نظیرشان را با حضور در فینال به دست آوردند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز