محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان برای قهرمانی تلاش می‌کند/ انصراف تیم‌ها به لیگ ضربه می‌زند

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۶:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۸۵۵۸
سپاهان برای قهرمانی تلاش می‌کند/ انصراف تیم‌ها به لیگ ضربه می‌زند
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: قطعا هر تیمی که در لیگ برتر شرکت می‌کند با هدف قهرمانی می‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن طاهری، سرمربی تیم هندبال سپاهان، درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: دو ماهی است که تمرینات گروهی تیم را شروع کردیم، در این مدت به آمادگی نسبی رسیدیم اما برگزاری مسابقات و اردوها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واقعا کار دشواری است و امیدوارم بتوانیم لیگ خوبی را امسال در هندبال شاهد باشیم.

او با اشاره به برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ توضیح داد: روش برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز در این شرایط کار درستی است و با هدف حفظ سلامتی بازیکنان برنامه‌ریزی شده اما میزبانی این مسابقات به عهده تهران است که الان در وضعیت قرمز است و بنابراین نیاز است در این رابطه فدراسیون تامل کند. در مجموع شیوه متمرکز روش خوبی است اما به شرطی که فدراسیون مراقبت کند. مانند قطر که همه جوره حواسش به تیم‌ها و رفت و آمدها بود، در غیر این صورت این روش می‌تواند فاجعه‌بار باشد.

طاهری درباره انصراف تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: طبیعتا زمانی که یک تیم در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ شرکت می‌کند باید نسبت به حضور در لیگ هم متعهد باشد در غیر این صورت کیفیت لیگ آسیب خواهد دید. البته من در جریان انصراف این تیم نیستم و حتی نمی‌دانم به چه علت کنار رفته است.

سرمربی طلایی‌پوشان سپاهان در خصوص هدفگذاری باشگاه برای فصل جدید رقابت‌های لیگ عنوان کرد: قطعا هر تیمی که در لیگ برتر شرکت می‌کند با هدف قهرمانی می‌آید. ما هم با همین هدف استارت زدیم و امیدوارم به این مهم نیز دست یابیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز