ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد لک همه را شگفت زده کرد/ دروازه‌بان‌های ایرانی نوسان زیادی دارند

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۹۶۲۲
عملکرد لک همه را شگفت زده کرد/ دروازه‌بان‌های ایرانی نوسان زیادی دارند
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به عملکرد لک در فصل گذشته انتظار چنین درخششی از او را نداشتم اما لک همه را شگفت‌زده کرد و نشان داد هر وقت تمرکزش روی فوتبال باشد موفق است.

ابراهیم میرزاپور، دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص لیست جدید تیم ملی فوتبال اظهار داشت: سرمربی تیم ملی با توجه به اینکه لیگ را زیر نظر داشته لیست جدید را اعلام کرده است. بررسی فهرست تیم ملی نشان می‌دهد اسکوچیچ تصمیم گرفته جوانگرایی کند و نفرات جدید را به تیم ملی دعوت کند. اتفاقا تصمیم خوبی هم گرفته چون با توجه به عقب افتادن مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها الان فرصت مناسبی است تا بازیکنان جوان و کم تجربه به تیم ملی دعوت شوند و روی آنها کار شود. اینکه اسکوچیچ چنین فرصتی را در اختیار بازیکنان جوان قرار داده خیلی خوب است و امیدوارم بازیکنان هم به خوبی از این فرصت استفاده کنند.

او ادامه داد: به نظر من اسکوچیچ می‌خواهد تیمی تلفیق شده از جوان‌ها و باتجربه‌ها را بسازد. برخی از نفرات باتجربه تیم ملی مثل بیرانوند و جهانبخش به دلیل مصدومیت در این لیست حضور ندارند و قطعا در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه می‌شوند. در مجموع معتقدم تیم ملی پتانسیل بالایی دارد و اسکوچیچ می‌تواند یکی از بهترین تیم‌های ملی در سال‌های اخیر را بسازد.

میرزاپور با اشاره به دروازه‌بان‌های دعوت شده به تیم ملی افزود: نفراتی که به تیم ملی دعوت شده‌اند از بهترین دروازه‌بانان هستند. امیر عابدزاده در ماریتیمو روزهای خوبی را می‌گذارند و دعوت او به تیم ملی نشان می‌دهد اسکوچیچ لژیونرها را زیر نظر داشته است. محمدرشید مظاهری و پیام نیازمند هم در تیم‌های باشگاهی خود عملکرد خوبی داشته‌اند و دعوت آنها به تیم ملی کاملا قابل پیش‌بینی بود.

مربی دروازه‌بانان پیکان با تمجید از عملکرد حامد لک در پرسپولیس ادامه داد: وقتی لک به پرسپولیس پیوست خیلی‌ها از جذب او انتقاد کردند. خود من هم با توجه به عملکرد لک در فصل گذشته انتظار چنین درخششی از او را نداشتم اما لک همه را شگفت زده کرد و نشان داد هروقت تمرکزش روی فوتبال باشد و تمرین خوب و استراحت حرفه‌ای داشته باشد می‌تواند درون دروازه بدرخشد. لک باید همین روندی که در 7 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان داشته را ادامه دهد و قطعا در این صورت می‌تواند به تیم ملی دعوت شود.

میرزاپور گفت: در سال‌های اخیر دروازه بانان ایرانی نوسان زیادی داشته‌اند. زمانی که من دروازه‌بان تیم ملی بودم هم گل بد می‌خوردم و هم گاهی افت می‌کردم اما مدت‌هاست گلرهای ما نمی‌توانند یک روند ثابت را حفظ کنند. حتی بیرانوند هم که گلر اصلی تیم ملی است در سال‌های اخیر نوسان زیادی داشته در جایی که ثبات یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای موفقیت در دروازه‌بانی است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز