ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

کار بزرگ پرسپولیس در قطر/ شوک AFC به فوتبال ایران/ غول‌های اروپا گلباران شدند+ تصاویر

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۰۰۸۹
کار بزرگ پرسپولیس در قطر/ شوک AFC به فوتبال ایران/ غول‌های اروپا گلباران شدند+ تصاویر
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس

تیم پرسپولیس در حالی که با کسب یک امتیاز راهی قطر شده بود، توانست به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به کشور بازگردد و باعث خوشحالی هواداران شود. پرسپولیس موفق شد در دیداری حساس تیم النصر عربستان را در ضربات پنالتی شکست بدهد تا منتظر حریف خود از منطقه شرق آسیا باشد.

617

بازنده هفته: النصر

تیم فوتبال النصر عربستان امید زیادی داشت تا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود اما نتوانست به این هدف خود برسد و مقابل پرسپولیس تن به شکست داد. النصر با نفرات گرانقیمتی که در اختیار داشت حریف نماینده ایران نشد و در ضربات پنالتی نتیجه را به قرمزها واگذار کرد.

615

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دست به کار بزرگی زد و موفق شد سرخ‌پوشان را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند. یحیی بعد از قهرمانی با قرمزپوشان در لیگ برتر امیدوار است به روند رو به رشد خود تداوم ببخشد.

207

دروازه‌بان هفته: حامد لک

حامد لک، سنگربان جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست با ثبت 5 کلین شیت در 7 مسابقه و دریافت تنها 2 گل که از روی نقطه پنالتی بود، خیال هواداران و کادر فنی را از بابت حفاظت از قفس توری راحت کند. لک در بازی حساس با النصر موفق شد ضربه پنالتی مایکون، مدافع برزیلی و تنومند حریف را مهار کند و باعث شادمانی قرمزها شود.

89

شوک هفته: عیسی آل‌کثیر

عیسی آل‌کثیر، مهاجم گلزن پرسپولیس که برای رقابت با النصر انگیزه‌های زیادی داشت با محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مواجه شد و این مسابقه را در فاصله چند ساعت به شروع بازی از دست داد. عیسی در قطر توانست گل‌های مهمی را به ثمر برساند و خیلی زود محبوب هواداران شود.

518

گلزن هفته: مهدی عبدی

مهدی عبدی، بازیکن جوان پرسپولیس که در دیدار با النصر جایگزین عیسی آل‌کثیر شده بود، توانست دروازه حریف متمول خود را باز کند تا قرمزپوشان جای خالی آل‌کثیر را زیاد احساس نکنند. عبدی سال پیش توانسته بود گل برتری پرسپولیس را در دربی به ثمر برساند.

606

 عجایب هفته: لیگ جزیره

دو تیم سرشناس و پرافتخار لیگ برتر فوتبال انگلیس در هفته‌ای عجیب مقابل حریفان خود گلباران شدند. لیورپول و منچستریونایتد در لیگ جزیره به ترتیب با نتایج دور از انتظار 7 بر 2 و 6 بر 1 برابر استون ویلا و تاتنهام هاتسپرز تن به شکست دادند تا شگفتی هفته و حتی سال رقم بخورد.

45

پیشنهاد هفته: بازی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در نخستین آزمون مربیگری دراگان اسکوچیچ به مصاف ازبکستان می‌رود. تیم ملی در دومین دیدار دوستانه خود روز سه‌شنبه هفته آتی در ترکیه به مصاف مالی خواهد رفت.

87

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز