کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سطح بازی پرسپولیس از فوتبال ایران بالاتر است/ پرسپولیس در لیگ بازهم قهرمان می‌شود، باید به قهرمانی آسیا فکر کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۰۳۵۰
سطح بازی پرسپولیس از فوتبال ایران بالاتر است/ پرسپولیس در لیگ بازهم قهرمان می‌شود، باید به قهرمانی آسیا فکر کرد
محمد پنجعلی با بین این‌که پرسپولیس در لیگ بازهم قهرمان می‌شود، باید به قهرمانی آسیا فکر کرد، تاکید کرد: سطح بازی پرسپولیس از فوتبال ایران بالاتر است.

محمد پنجعلی، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق پرسپولیس و مدیر آکادمی این باشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن اشاره به تغییر زمان برگزاری مسابقات پایه‌های تهران در رابطه با آخرین وضعیت تیم‌های رده سنی پرسپولیس گفت: دو ماه است که تمرینات تیم‌های ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده، بازیکنان جذب شدند و اسامی بازیکنان به هیات فوتبال ارسال و تیم بسته شده است و در استادیوم درفشی‌فر مشغول تمرینات بدنسازی هستیم.

او در رابطه با وضعیت با اشاره به نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی‌های متفاوتی از پرسپولیس در این رقابت‌ها دیدیم و به نظر من باید این واقعیت را بپذیریم که سطح بازی پرسپولیس از سطح فوتبال ایران بالاتر است چون حریفان ما از تیم‌های خوب و حرفه‌ای آسیا بودند و امیدوارم که برنده فینال تیم پرسپولیس باشد و نقطه عطفی برای این تیم شکل بگیرد.

پیشکسوت سرخ‌پوشان درخصوص عملکرد فنی پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس با تیم‌هایی بازی کرد که اگر سطح‌شان بهتر از تیم‌های آسیای شرقی نباشد ضعیف‌تر از آنها نیست. در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ما شاهد بازی‌های متفاوت و حرفه‌ای از پرسپولیس بودیم. دفاع تیمی، حمله‌های به موقع و همچنین بازی سرعتی پرسپولیس با بازی‌های انجام شده در لیگ متفاوت بود. خوشبختانه هماهنگی سریع و زودهنگام بازیکنان جدید با قدیم زمینه ساز موفقعیت پرسپولیس شد.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر آغاز لیگ‌ها و تغییرات پیش آمده برای مربیان و بازیکنان در خصوص وضعیت کلی لیگ امسال گفت: من اعتقاد دارم پرسپولیس شرایط مطلوب و حرفه‌ای خود در لیگ را ادامه می‌دهد و شاهد ثبات عملکرد حرفه‌ای این تیم و تکرار قهرمانی در مسابقات مختلف خواهیم بود. البته ما باید تمرکز خود را روی بازی فینال بگذاریم و به قهرمانی آسیا فکر کنیم.

او در رابطه با فشردگی برنامه‌ها و زمان نزدیک مسابقات پیش‌رو بیان کرد: در مسیر سختی قرار داریم و تیم باید بتواند شرایط را بپذیرد و این موضوع برای فوتبال حرفه‌ای طبیعی است. با فراهم کردن بستر و امکانات، در برنامه قرار دادن نیازهای درجه یک تیم و نیز برگزاری بازی‌های تدارکی و شرکت بازیکنان در کمپ خارج از ایران امکان هماهنگی با شرایط موجود و رسیدن به مسابقات آینده مسیر می‌شود.

پنجعلی در رابطه با موافقت و یا عدم موافقت قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی توضیح داد: بازیکنان ما در اکثر کشورهای مختلف مشغول به فعالیت هستند که همگی دارای استعداد ورزشی و آمادگی جسمانی هستند و سطح کیفیت بازی آنها از بسیاری بازیکنان خارجی بسیار بالاتر است و فکر می‌کنم بازیکنان خارجی که وارد تیم‌های ما می‌شدند اکثرا بازی‌های بی‌کیفیتی داشتند. البته استثنا هم در این زمینه وجود دارد مانند شیخ دیاباته، بشار رسن و ... اما اگر بازیکن خارجی که جذب می‌کنیم باید برای بازی‌های برون مرزی و آسیایی باشد که برای ما کمک کننده باشند. با جذب بازیکن خارجی برای بازی‌های داخلی اتفاق چشمگیری برای فوتبال ایران نمی‌افتد.

او درباره شروع بازی‌های دوستانه تیم ملی با سرمربیگری اسکوچیچ گفت: فوتبال ایران همیشه درگیر مشکلات است و با توجه به کمبود زمان اگر در همین زمان اقدام به برنامه‌ریزی و شروع فعالیت کنیم عقب نمی‌مانیم. 4

نظر شما
نظرات
چنوبی
|
-
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
تاانجاکه مادیدیم جلوی ازبک هاتاقبل ازاخراج بازیکنش اصلا پرسپولیس موقعیت نداشت جلوی السدهم بازی بیشتر در اختیار تیم قطری بودجلوی تیم النصرکه تیم معمولی عربستان است هم بازی بیشتر در اختیار آنان بودحالا فوتبال پرسپولیس فراترازایران است جای سوال دارد البته درست می گویددخل وخرجش فراترازایران است
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز