امروز صورت گرفت؛

ابلاغ سلام و درود وزیر ورزش و جوانان به جانبازان اعصاب و روان توسط سردار قاسمی

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۲۲۶۸
ابلاغ سلام و درود وزیر ورزش و جوانان به جانبازان اعصاب و روان توسط سردار قاسمی
قاسمی در نشست هیئت مدیره بیمارستان اعصاب و روان نیایش گفت: بزرگ ترین خدمات در برابر ایثار جانبازان اعصاب و روان بسیار ناچیز و کوچک است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل بیمارستان نیایش، در نشست هیئت مدیره و جمعی از اعضای شورای مشاورین وزرا شرکت نمود.

در این نشست ابتدا دکترعربی مدیرعامل مجموعه متد، که بیمارستان اعصاب و روان نیایش بخشی از بدنه آن مجموعه می باشد، به بیان مظلومیت، مشکلات و مصائب جانبازان اعصاب و روان و خانواده آنها پرداخت و در ادامه خانم دکتر زارعی، فرزند شهید و رئیس بیمارستان، گزارشی از فعالیت های انجام شده و موانع اجرایی بیمارستان ارائه نمود.

قاسمی در این نشست سلام دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان را به مجموعه تلاشگر آن بیمارستان و همچنین جانبازان گرانقدر اعصاب و روان، که در آن محل نگهداری می شون،د ابلاغ نموده و به بیان افتخارآفرینی های جانبازان در جریان دوران 8 سال دفاع مقدس، و همچنین غرورآفرینی آنها در عرصه ورزش، در جریان مسابقات ملی و بین المللی ورزش های جانبازان و معلولین پرداخت.

وی بیان داشت: من قدردان زحمات و تلاش عزیزان فعال در این محل و تمامی زحمتکشان و خادمین به جانبازان معزز دوران 8 سال دفاع مقدس هستم اما نباید از این حقیقت بگذریم که بزرگ ترین خدمات در برابر ایثار جانبازان اعصاب و روان، بسیار ناچیز و کوچک است.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در ادامه گفت: جانبازانی که امروز در بستر ناتوانی افتاده اند زمانی جوانان برومندی بودند که با از جان گذشتگی و ایثار، در برابر دشمن سینه سپر کرده و تمام قد از کیان انقلاب و کشور دفاع کردند. در این زمان وظیفه ماست که علاوه بر خادمی این عزیزان، کاری کنیم که غیرت و مردانگی آنها سرلوحه تلاش جوانان امروز کشور شود.

در ادامه این حضور، سردار قاسمی به بازدید بخش های مختلف این بیمارستان که تعداد 100 نفر از جانبازان غیرتمند و افتخارآفرین کشور، با عارضه های اعصاب و روان، در آن نگهداری می شوند، پرداخت.

در این بازدید قاسمی پای درد دل جوانان رشید دیروز و پیران جانباز عزتمند امروز نشست و با گفتگو با آنها از دردهای نهفته در دلشان دلجویی نمود.

photo_2020-10-12_16-49-55

photo_2020-10-12_16-50-07

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز