وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌توانم در انتخاب بازیکنان تعیین و تکلیف کنم/ نتایج تیم ملی هرچه باشد مسئولیتش با سرمربی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۲۲۹۲
نمی‌توانم در انتخاب بازیکنان تعیین و تکلیف کنم/ نتایج تیم ملی هرچه باشد مسئولیتش با سرمربی است
پیشکسوت فوتسال گفت: منِ کارشناس نمی‌توانم برای سرمربی تیم‌ ملی در انتخاب بازیکنان تعیین و تکلیف کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید شمسایی، پیشکسوت فوتسال درباره عملکرد تیم‌ ملی ایران در مسابقات دوستانه با ازبکستان اظهار کرد: فوتسال ایران نه تنها در آسیا بلکه در جهان نیز همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده و در این دو دیدار هم عملکرد خوبی داشت. البته هرچند کرونا باعث تعطیلی چند ماهه تمرینات و مسابقات بود اما جز برد هم مقابل ازبکستان انتظار نمی‌رفت.

او با اشاره به ترکیب جوان تیم‌ ملی در این دو دیدار توضیح داد: من همیشه گفتم و الان هم تاکید می‌کنم که همه ما باید به انتخاب‌های سرمربی تیم ملی در انتخاب و دعوت بازیکنان به اردو و حتی نحوه استفاده از آنها در زمین احترام بگذاریم و این انتخاب‌ها را بپذیریم چون تیم ملی جای بازیکنان موثر است.

شمسایی ادامه داد: در حال حاضر برخی معتقدند که تیم ایران نیاز به جوانگرایی دارد بله من هم موافق این هستم که بازیکنان فیکس ما بالای 30 سال هستند و باید برای آینده پشتوانه‌سازی شود. سن هم فقط یک عدد است وگرنه هر بازیکنی که شایستگی حضور در تیم ملی را دارد و می‌تواند برای تیم موثر باشد باید حضور داشته باشد. در مجموع این سرمربی است که در مورد انتخاب‌هایش و نتیجه‌ای که کسب می‌کند پاسخگو است و قطعا من کارشناس و پیشکسوت نمی‌توانم برای او تعیین و تکلیف کنم.

سرمربی گیتی‌پسند درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر گفت: بازی‌ها از اول آبان آغاز می‌شود و امسال به خاطر شرایطی که کرونا به وجود آورده لیگ متفاوتی را شاهد خواهیم بود اما امیدوارم لیگ با کیفیتی را داشته باشیم. تیم ما هم وضعیت خوبی دارد هرچند واقعا تمرین و انجام بازی‌های دوستانه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی دشوار است اما در تلاشیم با آمادگی دلخواه‌مان در لیگ شرکت کنیم و جزو مدعیان فتح جام باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز