علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نباید با فکری مثل مجیدی برخورد شود/ استقلالی‌ها از اتفاقات تلخ گذشته عبرت بگیرند

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۶:۵۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۲۳۵۰
نباید با فکری مثل مجیدی برخورد شود/ استقلالی‌ها از اتفاقات تلخ گذشته عبرت بگیرند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم اتفاقی که برای مجیدی رخ داد برای فکری نیفتد و از او حمایت شود.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت استقلال اظهار داشت: امیدوارم استقلال زودتر به آرامش برسد. این تیم در ماه‌ها و روزهای گذشته شرایط سختی را تجربه کرده و هواداران واقعا آزرده هستند. استقلال زمان زیادی را برای آماده‌سازی از دست داده و کار کادر فنی جدید برای هماهنگ کردن تیم دشوار است. متاسفانه سالهاست که دقیقا همین اتفاق برای استقلال تکرار شده و امسال با اینکه امیدوار بودیم تیم وضعیت خوبی داشته باشد اما مدیریت قبلی اجازه نداد و دوباره همان اتفاقات تکرار شد.

او با اشاره به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال افزود: فکری انتخاب خوبی برای استقلال بود. او از جنس استقلال است و زیر و بم تیم را می‌شناسد و تعصب زیادی هم دارد. فکری سال‌ها کاپیتان استقلال بوده و خوب می‌داند چطور تیم را جمع کند. خوب است که انتخاب سرمربی از بین بچه‌های خود استقلال بوده و این فرصت دوباره به مربیان جوان داده شده است. امیدوارم اتفاقی که برای فرهاد مجیدی رخ داد برای فکری نیفتد و از او حمایت شود. اینطور نباشد که با یکی دو هفته نتیجه نگرفتن بخواهیم از سرمربی جدید انتقاد کنیم و برای او آلترناتیو تعیین کنیم.

اکبرپور گفت: وقتی شما برای تیم مربی جوان انتخاب می‌کنید باید به او فرصت هم بدهید. فکری نشان داده مربی توانمندی است چون در نساجی نتایج خوبی گرفت و درخشید اما برای موفقیت در استقلال به زمان نیاز دارد. او زمان می‌خواهد تا با بازیکنان استقلال آشنا شود و تفکراتش را به آنها دیکته کند. امیدوارم به فکری فرصت دهند و او حداقل 2 سال سرمربی استقلال بماند. استقلال در سال‌های اخیر از تغییرات زیاد و ثبات نداشتن ضربه خورده و باید از اتفاقات تلخ گذشته عبرت گرفته شود.

مهاجم اسبق آبی‌ها خاطرنشان کرد: با اینکه استقلال شرایط سختی دارد اما همیشه به این تیم امیدوارم. الان هم اگر ماجرای طلب‌ها و بدهی‌های استقلال فیصله پیدا کند اوضاع بهتر می‌شود. هر روز بحث حذف استقلال از لیگ قهرمانان و کسر امتیاز مطرح می شود و این اخبار واقعا روی ذهن و روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. امیدوارم مدیریت جدید مشکلات را برطرف کند و سختی‌ها به پایان برسد. 

اکبرپور با اشاره به قرعه استقلال در هفته‌های ابتدایی گفت: نمی‌توان گفت قرعه استقلال در هفته‌های نخست آسان است چون اغلب تیم‌های ایرانی در یک سطح هستند و فاصله زیادی با هم ندارند. با این حال می‌توان گفت قرعه استقلال تقریبا مناسب است چون ممکن بود از این سخت‌تر هم باشد. امیدوارم استقلال در هفته‌های نخست لیگ بتواند نتایح خوبی بگیرد تا کار برای فکری و تیمش در ادامه آسان شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز