رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید حرمت پرسپولیس حفظ شود/ هیاهو مشکلات را حل نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۳۴۲۸
باید حرمت پرسپولیس حفظ شود/ هیاهو مشکلات را حل نمی‌کند
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است با آرامش باید به حل مشکلات این تیم کمک کرد و با هیاهو هیچ چیز درست نمی‌شود.

رحیم یوسفی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به مشکلات اخیر سرخ‌پوشان گفت: به نظرم شیوه اعتراض بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان درست نیست و نباید اجازه دهند این موضوع برای تیم حاشیه جدیدی را ایجاد کند.

او افزود: در زمان‌های قبل هم تاخیر در پرداخت بازیکنان بوده. در زمان ما اگر این مشکل به وجود می‌آمد، بچه‌ها سکوت می‌کردند و اجازه نمی‌داند این جریانات بیرون منتقل شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض برخی بازیکنان و تهدیدشان به جدایی و فسخ قراردادشان با پرسپولیس گفت: بازیکنان هم باید حق و حقوقش را بگیرند اما این کار، کار درستی نیست. بالاخره باید احترام به باشگاه و هواداران حفظ شود. پرداختی‌های باشگاه دیر یا زود انجام می‌شود و باید به احترام هواداران که در غم و شادی کنار تیم و بازیکنان هستند، حفظ شود. بازیکنان نباید کاری کنند که هواداران در این شرایط نگران تیم و آینده‌اش باشند.

یوسفی ادامه داد: بوسیدن بر پیراهن و این که مدام بگویند عاشق پرسپولیس هستیم که کافی نیست. بهتر است به هواداران و بزرگترهای مجموعه احترام بگذارید و سکوت کنید. مطمئن باشید بالاخره به پول‌تان می‌رسید. جای قدیمی‌ها بودید که پول هم نمی‌گرفتند اما سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند، بودید چه کار می‌کردید؟!

پیشکسوت سرخ‌ها تصریح کرد: حرمت پرسپولیس بالاتر از این حرف‌هاست. همه باید به حرمت این تیم هم که شده کمی صبر و تحمل‌مان را بالا ببریم. هواداران هم باید به تیم آرامش بدهند و از هیاهو بپرهیزند چراکه این شیوه اعتراض‌ها بیشتر برای باشگاه حاشیه ایجاد می‌کند. پرسپولیس همیشه این مشکلات را داشته و نباید اجازه بدهیم به خاطر  این گونه مسائل حرمت پرسپولیس زیر سوال برود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز