این داستان تمام‌شدنی است؛

حکایت پرسپولیس و شاکیان خارجی‌ در خط آخر!

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۶
حکایت پرسپولیس و شاکیان خارجی‌ در خط آخر!
ماجرای شکایت‌های بین‌المللی از باشگاه پرسپولیس داستان دنباله‌داری است که حالا به نظر می‌رسد با روند موجود به خط آخر خود نزدیک می‌شود و به زودی شاید به پایان سلام کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیسی‌ها این روزها برای بسته شدن پرونده پرماجرای شکایت برانکو از باشگاه روز شماری می‌کنند تا بدین ترتیب این پرونده برای همیشه بایگانی شود اما به نظر می‌رسد چند پرونده دیگر هم باشد که نه به سنگینی برانکو ولی باشگاه را می تواند با چالش‌هایی مواجه کند.

صدای پای کالدرون می‌آید!

0014

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های پرسپولیس برای پرونده‌های بعدی‌اش در فیفا به ماجرای طلب گابریل کالدرون و دستیارانش برمی‌گردد. گفته می‌شود طلب او و دستیارانش  از پرسپولیس، چیزی حدود 700 هزار دلار است که اگر باشگاه نتواند در زمان مقرر آن را پرداخت کند، شامل هزینه دیرکرد و جرائم احتمالی نیز خواهد شد. سرمربی سابق پرسپولیس از باشگاه به فیفا شکایت کرده اما پرونده او هنوز به مرحله صدور حکم نرسیده است!

کبریت بی‌خطری که می‌تواند دردسرساز شود!

35

ماریو بودیمیر که مهاجم کم‌خطری برای مدافعان حریف پرسپولیس بود، حالا می‌تواند دردسرهایی را برای باشگاه ایجاد کند. این مهاجم که با آمار گلزنی در حد فاجعه از پرسپولیس جدا شد، یکی دیگر از شاکیان خارجی پرسپولیس است.

اوساگونا وارد می‌شود!

102

اگرچه اوساگونا با توافق از پرسپولیس جدا شده و به تیم الطلبه پیوست اما او نیز هنوز با مدیران باشگاه تسویه حساب نهایی را انجام نداده است.

اوساگونا که در پایان لیگ نوزدهم با توافق و تخفیفی که به پرسپولیس داد توانست به تیم الطلبه برود ولی هنوز پول خود را از باشگاه دریافت نکرده است.

این مهاجم آفریقایی در زمان جدایی از پرسپولیس فرصت 3 ماهه‌ای را به مدیران باشگاه داد که از این مدت یک ماه آن گذشته است.

رادو، مشتری جدید فیفا

45

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس، با ارسال نامه‌ای به فیفا درخصوص وضعیت خود توضیحاتی ارائه کرد.

رادو که چندی قبل نارضایتی‌اش از شرایط خود در پرسپولیس را اعلام کرده بود، حالا پس از این‌که پرسپولیسی‌ها به وضعیت او رسیدگی نکردند، ناراحت است و وضعیت خود را به فیفا اطلاع داد.

او به فیفا اعلام کرده طلب خود از پرسپولیس را دریافت نکرده اما هنوز قراردادش را فسخ نکرده و به نوعی فیفا را در جریان وضعیت خود قرار داده است. به نظر می‌رسد داستان او با دیگر شاکیان خارجی پرسپولیس متفاوت است و قرار نیست وارد فازهای شکایتی و دعوا شود و احتمالا به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز