حسین معمار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مهدی تارتار با حضور در تیم جوانان مخالفت کرد/ اسکوچیچ مربی با اطلاعاتی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۵۲۱۹
مهدی تارتار با حضور در تیم جوانان مخالفت کرد/ اسکوچیچ مربی با اطلاعاتی است
مربی سابق دو تیم فوتبال پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان گفت: صعود نفت مسجدسلیمان به رتبه هشتم جدول اتفاق درخشانی برای این تیم محسوب می‌شود.

حسین معمار، مربی سابق تیم‌های فوتبال پارس‌جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن اعلام رد درخواست حضور در تیم جوانان از سوی مهدی تارتار، در رابطه با برنامه‌اش در فصل آینده گفت: با توجه به اینکه تارتار فعالیتی در این موضوع نداشته ما در حال حاضر تیمی نداریم، در پیشنهادات به ایشان گزینه‌های خوبی دیده نشد، منتظر هستیم تا پایان نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

او درباره وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان توضیح داد: صعود به رتبه هشتم جدول برای تیمی که جزو چهاردهمین تیم بود و همچنین ورود به 4 تیم نیمه نهایی جام حذفی، فصل خوب و استثنایی را برای نفت مسجدسلیمان رقم زد. با مجموع بازیکنانی که در تیم حضور داشتند فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و به نظرم از نظر سطح بازی و نتیجه در حالت مطلوبی قرار داشتیم.

معمار ضمن اشاره به درگیر بودن تیم‌های نفتی با مشکلات مالی عنوان کرد: ما نیز همانند سایر تیم‌ها با مشکلات مالی روبه‌رو شده‌ایم و نفت مسجدسلیمان در مقایسه با سایر تیم‌ها بودجه کمتری دریافت کرده است. مراحل قانونی برای شکایت را طی کرده‌ایم منتظر نتایج از سمت فدراسیون هستیم.

او افزود: خوزستان یکی از مناطق محروم ایران است و مردم این ناحیه از کشور علاقه و تفریحی به جز فوتبال و تماشای آن ندارند و متاسفانه بودجه این منطقه محدود است.

مربی سابق تیم‌های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان درباره با وضعیت لیگ سال گذشته یادآور شد: شاهد لیگ خوبی در سال گذشته بودیم. تیم پرسپولیس لایق این قهرمانی بود زیرا بازی خوبی از این تیم دیدیم و این قهرمانی با اختلاف همراه بود، تیم‌های دیگری مانند استقلال هم به خوبی خود را به بالای جدول رساندند. 

معمار در خصوص قانون عدم جذب بازیکن و مربی خارجی بیان کرد: به نظرم با شرایطی که بازیکن با کیفیت محدودی داریم باید ورود بازیکن و مربی خارجی آزاد باشد. امیدوارم اگر محدودیت ورود بازیکن و مربی خارجی اعمال می‌شود بازیکنان باکیفیتی به تیم‌ها راه پیدا کنند تا توانایی ارتقا خود از نظر فنی و کمک به فوتبال ایران را داشته باشند.

او در رابطه با وضعیت ضعیف پارس جنوبی جم در سال گذشته گفت: این تیم از لحاظ بودجه، مسائل مالی به مشکل خورد و توانایی تامین منابع مالی را نداشت و طبیعتا سقوط کرد. متاسفانه بازی پایانی این تیم با ما بود و سعی خود را داشتیم تا بازی جوانمردانه‌ای با این تیم داشته باشیم. 

معمار درباره صعود دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به لیگ برتر و راهکار برای حفظ موقعیت عنوان کرد: به نظر بنده مدیران باید سطح توقع خود را پائین بیاورند. مس رفسنجان و آلومینیوم اراک و تیم‌هایی در این سطح باید به ثبات رسیده و در بازه‌ای حداقل بین یک تا دو سال در لیگ برتر حضور داشته باشند.

او در ادامه افزود: اگر این اتفاق صورت بگیرد و هر یک از این دو تیم امسال را به خوبی مدیریت کنند و زمینه ماندگاری خود را به وجود آورند امکان حضور در لیگ برتر سال‌های آینده را خواهند داشت.

بازیکن اسبق پیکان درباره عملکرد اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی گفت: در شرایط سخت و زمان محدودی قرار دارد و وضعیت حاصله از کرونا کار را برای ایشان سخت خواهد کرد اما عقیده من این است که نفرات خوبی در تیم ما حضور دارند و همچنین اسکوچیچ مربی با اطلاعاتی است. 3

نظر شما
پرونده ویژه