نادر انصاری:

تعطیلی لیگ صلاح جامعه ورزش والیبال بود/ شرایط بحرانی و خطرناک است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۵۶۷۸
تعطیلی لیگ صلاح جامعه ورزش والیبال بود/ شرایط بحرانی و خطرناک است
دبیر کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال به بررسی نحوه برگزاری رقابتهای لیگ پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نادر انصاری، دبیر کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال در خصوص مسابقات لیگ و نحوه برگزاری آن به رادیو ورزش گفت: با توجه به توقعی که از والیبال در جامعه ما ایجاد شده و به حق هم است، ما باید دیدگاه کاملاً حرفه ای به لیگ والیبال مان داشته باشیم. شرایط بحرانی و خطرناک است؛ اما طبق توافق باشگاه ها به این نتیجه رسیدیم که لیگ را مانند سنوات گذشته به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم. ضمن اینکه خود باشگاه ها هم نظرشان این بود با توجه به سرمایه گذاری میلیاردی که در این شرایط سخت، مدیران باشگاه ها انجام می دهند، توقعشان این نیست که لیگ ظرف 2 یا 3 هفته متمرکز به پایان برسد. 

او تصریح کرد: برگزاری بازی ها به صورت رفت و برگشت باعث می شود که بازیکنان برای مسابقات مهم آینده همچون المپیک با آمادگی کامل شرکت کنند. 

انصاری در گفتگو با برنامه "صبح و ورزش" به تعطیلی لیگ اشاره کرد و گفت: به تبع تصمیمات سران دولت و ستاد مقابله با کرونا در مقاطع مختلف و برگزاری لیگ در شرایطی قرار گرفتیم که 4،5 تیم ما دچار این بحران شده اند. تعداد زیادی از بازیکنان به این ویروس ابتلا پیدا کردند و تعطیلی لیگ صلاح جامعه ورزش والیبال بود. 

دبیر کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: رقابت های لیگ قرار است از 7 آبان ادامه پیدا کند؛ چراکه نیمی از دور رفت برگزار شده است. رقابت ها باید از هفته هشتم به بعد بر اساس جدول ادامه پیدا کند. البته امتیازات تیم ها همچنان پابرجاست. 

او افزود: فدراسیون 3 مدل را به باشگاه ها پیشنهاد داده است و ظرف امروز و فردا باشگاه ها باید نظرات خودشان را اعلام کنند تا در نهایت به جمع بندی برسد که کدام روش را اجرایی کند. DNL روشی است که فدراسیون جهانی والیبال برگزار می کند. فدراسیون جهانی به خاطر مسافت های زیادی که تیم ها باید طی کنند؛ هزینه ای که متقبل می شوند و نیز به علت اینکه می خواستند والیبال را در دنیا توسعه بدهند، چنین روشی را انتخاب کرده است؛ اما برای آنها مهم نیست که تیم ها بازی کمتری انجام می دهند.  

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای حافظ کاظم زاده و با کارشناسی سعید زاهدیان روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

شما مخاطب محترم رادیو ورزش می توانید پیشنهادات و انتقادات خود درباره این برنامه را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳۰۶ و یا تماس با شماره تلفن های ۲۲۰۲۱۳۸۷ و ۲۲۰۲۱۳۸۸ با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز