فاطمه محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حضور ساکت مایه دلگرمی بازیکنان است/ سپاهان تنها تیم حرفه‌ای در لیگ است

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۶:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۸۴۷۴
حضور ساکت مایه دلگرمی بازیکنان است/ سپاهان تنها تیم حرفه‌ای در لیگ است
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: حضور ساکت در سپاهان مایه دلگرمی بازیکنان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم هندبال سپاهان درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر گفت: امسال نحوه برگزاری لیگ متفاوت بود اما انصافا تهران میزبانی بسیار خوبی داشت. همه پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شد. در کنار این لیگ بسیار پویایی داریم که باعث جذابیت و نشاط هم شده است.

او اضافه کرد: جوان بودن بازیکنان واقعا خوب است، امسال فقط دو تیم از بازیکنان قدیمی بیشتر بهره می‌برند که به اعتقاد من همین امر هم می‌تواند در ساختن بازیکنان جوان موثر باشد. بازیکنان باتجربه قطعا الگوی حرکتی خوبی برای همه بازیکن‌های کم تجربه هستند.

سرمربی سپاهان با اشاره به هدفگذاری باشگاه برای فصل جاری گفت: تیمی که در لیگ برتر شرکت می‌کند قطعا نیم نگاهی هم به سکو دارد. ما هم سپاهان را با بازیکنان سرعتی بستیم و هدف‌مان برای قرار گرفتن بین تیم‌های مدعی است. البته در مرحله نخست شروع خوبی نداشتیم چون 7 نفر از اعضای تیم به کرونا مبتلا شدند و همین موضوع باعث شد آن عملکرد تعیین شده را نداشته باشیم. فعلا این افراد در حال درمان هستند که پس از بهبودی به جمع ما اضافه خواهند شد.

محمدخانی افزود: سپاهان تنها تیمی است که به صورت حرفه‌ای در بخش بانوان فعالیت می‌کند. سپاهان تقریبا در بخش بانوان در اکثر رده‌های سنی تیمداری می‌کند و این واقعا در این شرایط برای ورزش بانوان دلگرم کننده است. از روزی هم که آقای ساکت به باشگاه‌ آمده وضعیت خیلی هم بهتر شده چون حضور و حمایت‌شان باعث دلگرمی تیم ماست.

سرمربی سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از همه رسانه‌هایی که پابه‌پای لیگ کنار ما بودند و کمک کردند و به خوبی مسابقات را پوشش دادند هم تشکر کنم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز