محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای لیگ برتری شدن می‌جنگیم/ هم شجاع حق دارد هم هواداران!/ پرسپولیس متکی به فرد نیست

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۹۶۲۴
برای لیگ برتری شدن می‌جنگیم/ هم شجاع حق دارد هم هواداران!/ پرسپولیس متکی به فرد نیست
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که جدایی یکی از مهره‌های این تیم در خط دفاع نمی‌تواند ساختار خوب خط دفاعی سرخ‌ها را با چالش روبرو کند.

محمد نصرتی، بازیکن اسبق پرسپولیس و سرمربی تیم پارس جنوبی جم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس برای تکرار روزهای خوب خود در لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر شرایط آرمانی فنی، باید آرامش خود را نیز حفظ کند تا بتواند تا نتایج خوبی را در فصل آینده و حساس‌ترین بازی فصل خود در فینال رقم بزند.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده و تاثیر آن در شرایط فنی سرخ‌ها گفت: شجاع مدافع خوب و تاثیرگذاری بود اما ساختار دفاعی پرسپولیس در سال‌های اخیر آنقدر خوب و منسجم بود که غیبت یک بازیکن نمی‌تواند تاثیر منفی روی این روند خوب داشته باشد. ضمن این‌که باید به این موضوع اشاره کنم 2 سال پیش پرسپولیس در زمان حضور برانکو، پس از جدایی تعدادی از ستاره‌هایش و با وجود محرومیت از نقل و انتقالات توانست تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود. جدایی اخیر نفراتی مثل مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و علی علیپور، که همگی از نفرات اصلی و تاثیرگذار این تیم بودند روی پرسپولیسِ گل‌محمدی تاثیر منفی نداشت و این تیم توانست دوباره به فینال لیگ قهرمانان صعود کند و شواهد از این حکایت دارد این تیم نشان داده به فرد متکی نیست.

او افزود: هواداران حق دارند از جدایی شجاع ناراحت باشند اما باید به او هم این حق را داد که برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. به هرحال پیشنهاد چشمگیری به او رسید و این بازیکن بنا به شرایطی که داشت تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت. در مجموع هم باید به شجاع حق داد و هم به هواداران.

سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم اشاره‌ای به شرایط این تیم داشت و عنوان کرد: پس از جذب برخی نیروهای شناخته شده در فراخوانی اقدام به جذب و بررسی بازیکنان تستی کردیم و در تلاش هستیم تا آغاز بازی‌ها به شرایط آرمانی و ایده‌آل برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول دست پیدا کنیم.

نصرتی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد پارس جنوبی در فصل پیش‌رو گفت: هر 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. نهایت تلاش ما این است که بتوانیم دوباره پارس جنوبی را به لیگ برتر بازگردانیم. 4

نظر شما
پرونده ویژه