میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های جنوبی همیشه پرقدرت ظاهر می‌شوند/ امسال بازی‌های خوبی از تراکتور خواهید دید

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۷:۳۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۱۵۲۱
تیم‌های جنوبی همیشه پرقدرت ظاهر می‌شوند/ امسال بازی‌های خوبی از تراکتور خواهید دید
مدافع تراکتور می‌گوید امسال تیم خیلی خوبی داریم و قطعا شاهد بازی‌های خوبی از این تیم خواهیم بود.

میلاد فخرالدینی، مدافع تیم تراکتور تبریز، در خصوص بازی دوستانه تراکتور مقابل تیم امید تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و با برد ما همراه شد و توانستیم اهداف تاکتیکی سرمربی را اجرا کنیم. شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود و بچه‌ها به هماهنگی لازم می‌رسند. امیدوارم این موضوع ادامه‌دار باشد و بتوانیم در لیگ برتر و جام حذفی و رقابت‌های آسیایی نتیجه بگیریم.

او در خصوص اینکه به نظرش تراکتور چه رتبه‌ای را در لیگ کسب خواهد کرد؟ ادامه داد: از الان نمی‌شود رتبه را مشخص کرد. امسال تیم خوب و سرسختی داریم و بازی‌های خوبی از تراکتور خواهید دید.

مدافع تراکتور درباره عدم حضور هواداران‌شان، که همیشه یک پوئن مثبت برای آن‌ها محسوب می‌شود، عنوان کرد: وقتی هوادار باشد مخصوصا داخل خانه انگیزه ما دو برابر می‌شود. هواداران ما حتی برای بازی‌های خارج از خانه هم می‌آمدند اما الان به خاطر کرونا نمی‌توانند حضور پیدا کنند و شرایط سخت‌تر از قبل شده است.

فخرالدینی در مورد بازی هفته اول لیگ مقابل نفت مسجدسلیمان افزود: فکر می‌کنم بازی با نفت مسجدسلیمان از بازی‌های سخت لیگ است زیرا تیم‌ها روی هم شناختی ندارند. تیم‌های جنوبی همیشه خوب و پر قدرت ظاهر می‌شوند اما امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز