رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آلومینیوم برنامه‌ریزی مشخص سقوط نخواهد کرد!/ نساجی از ما با تجربه‌تر است

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۶:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۰۴۷
آلومینیوم برنامه‌ریزی مشخص سقوط نخواهد کرد!/ نساجی از ما با تجربه‌تر است
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد که مشکلات این باشگاه به زودی حل شود تا این تیم حضوری قدرتمند در لیگ برتر داشته باشد.

رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک، در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تیم ما هنوز شرایط ایده‌آلی ندارد. من اعتقاد دارم تیم ما به این دلیل که سال اولی است که به لیگ برتر آمده نیاز دارد تقویت شود و این در برنامه کاری ما قرار گرفته است. ما قصد داریم در چند پست مختلف بازیکن بگیریم و امیدواریم در روزهای آینده کسانی که مد نظر ما بودند را بتوانیم به تیم تزریق کنیم تا در سال اول نتایج خوبی کسب کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم. ما برنامه‌های مفصلی برای تیم داریم و قصد داریم سال به سال با برنامه‌ریزی‌های بهتر در لیگ برتر باقی بمانیم و به لیگ یک سقوط نکنیم.

او در همین خصوص ادامه داد: بعد از تغییراتی که در مدیریت باشگاه به وجود آمده و حضور مدیران جدید تلاش‌های زیادی شده و امیدواریم مشکلات تیم ما حل شود و بدون اینکه مشکل داشته باشیم وارد بازی‌ها شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص بازی هفته اول لیگ مقابل نساجی مازندران افزود: نساجی مازندران هم مثل ما تغییرات زیادی داشته؛ چه از لحاظ بازیکن و کادر فنی. بازی اول همیشه برای تیم‌ها سخت است و  آنها نسبت به ما تجربه بیشتری در لیگ برتر دارند ولی باید قبول کنیم در بازی اول هر دو تیم شناخت خوبی نسبت به هم ندارند. قصد داریم در بازی اول نتیجه‌ای که مد نظرمان است کسب کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز