حدیثه درویشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست داشتیم بازی‌هایمان با حضور تماشاگران باشد/ امیدوارم سهمیه‌ تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۶:۳۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۲۷۹۱
دوست داشتیم بازی‌هایمان با حضور تماشاگران باشد/ امیدوارم سهمیه‌ تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم
بازیکن تیم شورا و شهرداری قزوین گفت: دوست داشتیم در اولین حضورمان در لیگ بازی‌هایمان با حضور تماشاگران باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حدیثه درویشوند، بازیکن تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در سوپرلیگ بانوان عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم، روزانه در دو نوبت تمرینات آماده‌سازی خودمان را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنیم. از نظر آمادگی بدنی شرایط‌مان مطلوب است و از طرفی چون اولین سال است که حضور در سوپرلیگ را تجربه می‌کنیم به لحاظ آمادگی روحی نیز انگیزه بسیار بالایی داریم.

او با اشاره به شانس قهرمانی تیمش گفت: هنوز بازی‌ها آغاز نشده و ما هم شناخت خیلی زیادی از بازیکنان و تیم‌های مختلف نداریم اما در گروه‌بندی خوبی قرار گرفتیم در وهله اول تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم سهمیه‌ تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در نهایت هم اگر امکان‌پذیر باشد با تکیه به تیم جوان و کم تجربه‌مان تا مرحله پلی‌آف بالا بیائیم.

درویشوند خاطرنشان کرد: با اینکه سال اول است که در لیگ برتر هستیم ولی به‌خاطر کرونا مجبور روش جدیدی را در شیوه برگزاری مسابقات تجربه کنیم. نحوه متمرکز در این وضعیت طرح خوبی است ولی قطعا مشکلات و محدودیت‌های خودش را هم دارد. به‌شخصه دوست داشتم کرونا نباشد و میزبانی‌ها را در استان خودمان باشیم و با حضور تماشاگران شکل جدیدی از بازی‌ها را انجام دهیم اما همین که با برگزاری لیگ تنور مسابقات داغ می‌ماند و مسابقات بسکتبال جریان دارد خوب است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز