دیدار رئیس فدراسیون با پیشکسوتان و اعضای هیأت کشتی مازندران؛

دبیر: کشتی مازندران نیازمند همدلی است/ رنگرز: به مربیان سازنده استان توجه خوبی نشده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۲۸۲۶
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با پیشکسوتان و اعضای هیأت کشتی مازندران گفت: کشتی مازندران نیازمند همدلی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدید خود از استان مازندران با پیشکسوتان و اعضای هیأت کشتی این استان دیدار کرد.

 در این دیدار که با حضور حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، عسکری محمدیان، رئیس هیأت کشتی استان، رؤسای هیأت کشتی شهرستان‌ها و جمعی از مربیان، داوران، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان مازندران برگزار شد، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، گفت: کشتی مازندران نیازمند همدلی است. افول کشتی در کشور خطرناک است. همه به عسکری کمک کنند تا کشتی مازندران به جایگاه خود برسد‌.

او ادامه داد: نمی‌توان پشت میز نشست و در این اوضاع کرونا، کشتی را مدیریت کرد. رئیس هیات باید از ظرفیت فرمانداران و شهرداران جهت برطرف شدن مشکلات کشتی شهرستان ها استفاده کند.

دبیر تصریح کرد: مربیان و پیشکسوتان همانطور که انتقاد می‌کنند راهکار هم بدهند تا برای آن برنامه ریزی کنیم.

او افزود: در حال برنامه ریزی در انستیتو هستیم تا مربیان درجه بندی شوند و در همان رده تخصصی خود کار و پیشرفت کنند.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: کسب مدال در المپیک مهمترین برنامه فدراسیون کشتی است و در کنار آن در حوزه های مختلف برنامه داریم اما‌ کرونا تاثیر شدیدی بر روز فعالیت ها گذاشته است. کرونا بزرگترین مشکل ورزش است، اما نمی توانیم کار نکنیم‌ و تماشاگر باشیم‌.

حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان، نیز در این نشست گفت: به مربیان سازنده کشتی استان توجه خوبی در سطح ملی تاکنون نشده است. حرف های کلیشه ای زیاد زده شده و تاکنون هیچ ساز و کار مشخصی برای این موضوع دیده نشده است.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: اقدامات آقای دبیر برای کشتی ارزشمند است اما توقع کشتی مازندران متناسب با ظرفیت مدال آوری در مناصب مدیریتی و فنی دیده شود، یک سوم طلاها را کشتی گیران مازندران کسب کرده اند.

رنگرز در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری سالن ها و سهم از جوایز مدال‌ها یکی از روش های حمایت از مربیان سازنده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز