هفته اول لیگ برتر فوتبال؛

رونمایی از استقلال فکری/ مدعی وارد می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۳۴۳۲
رونمایی از استقلال فکری/ مدعی وارد می‌شود
تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در نخستین دیدار خود در لیگ بیستم به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم استقلال بعد از تغییر و تحولاتی که در کادر مدیریتی و فنی خود داشت با هدایت محمود فکری لیگ بیستم را استارت می‌زند. استقلال بعد از سپری کردن لیگی پر از حاشیه که در نهایت توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند حالا پا به لیگ بیستم می‌گذارد تا بتواند بعد از 8 سال قهرمانی را تجربه کند.

آبی‌پوشان تهرانی با سرمربی جوان خود محمود فکری و کادری متشکل از بازیکنان قدیمی‌اش حالا به ثبات رسیده و آماده شروع مقتدرانه لیگ هستند. استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مثل علی کریمی، روزبه چشمی، مرتضی تبریزی، میلاد زکی‌پور، علی دشتی و محسن کریمی را از دست داد اما خریدهای خوبی داشت. محمدحسین مرادمند، بابک مرادی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، محمد نادری، محمدرشید مظاهری و مهدی مهدی‌پور خریدهای استقلال در بازار نقل و انتقالات بودند که البته فعلا به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نمی‌توانند در هفته اول مسابقات لیگ برای آبی‌ها به میدان بروند.

استقلالی‌ها اگرچه نسبت به اغلب تیم‌های لیگ برتری تمرینات آماده‌سازی خود را دیرتر آغاز کردند اما فکری توانست خیلی زود تیمش را جمع و جور کند. استقلال پیش از شروع فصل بازی‌های دوستانه زیادی هم داشت تا سرمربی جوان تیم بتواند به شناخت کافی از شاگردانش دست پیدا کند.

از طرف دیگر آنچه استقلالی‌ها را به سرنوشت تیم‌شان در لیگ بیستم امیدوار می‌کند حفظ اسکلت سال گذشته تیم و تمدید قرارداد اکثر بازیکنان کلیدی فصل گذشته به جز روزبه چشمی و علی کریمی است. علاوه بر این استقلالی‌ها امیدوارند هرچه سریعتر پنجره نقل و انتقالاتی این تیم که به دلیل شکایت وینفرد شفر بسته شده هرچه سریع‌تر باز شود تا فکری بتواند از همه داشته‌های خود استفاده کند. البته دست فکری برای انتخاب ترکیب تیمش با وجود نداشتن مجوز برای استفاده از بازیکنان جدید هم چندان بسته نیست.

در این شرایط، امروز سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال خواهد بود. در خط دفاعی برای پر کردن جای خالی مرادمند، عارف غلامی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی حضور دارند که می‌توانند به میدان بروند. در جناح راست استقلالی‌ها وریا غفوری باتجربه را دارند اما با توجه به شرایط بدنی نه چندان مناسب میلیچ و صادر نشدن کارت بازی نادری و کریم‌زاده جناح چپ کمی مشکل‌ساز خواهد شد.

در خط هافبک هم نفراتی مثل فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، مسعود ریگی و آرش رضاوند گزینه‌های فکری هستند.

استقلال در خط حمله هم مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته را دارد که این خط حتی در صورت عدم آمادگی آقای گل فصل گذشته لیگ باز هم زهردار خواهد بود.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان که با قهرمانی در لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ برتر را گرفت تاکنون با جذب 17 بازیکن رکورددار بازار نقل و انتقالات است.

مس رفسنجان که با قهرمانی در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده شاید در نگاه اول رقیب سرسختی برای استقلال به نظر نرسد اما محمود فکری به خوبی می‌داند نباید مقابل این تیم مرموز، که شناخت زیادی هم از آن ندارد، ریسک کند. مس رفسنجان با خرید 17 بازیکن، تیم خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده و در بازی‌های دوستانه هم نتایج قابل قبولی کسب کرده است. این تیم در اولین بازی خود در لیگ برتر باید به مصاف استقلال یکی از مدعیان قهرمانی برود و کار سختی پیش رو دارد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز