بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شرایط برای قهرمانی مهیا است/ امیدوارم حاشیه‌ها دست از سر استقلال بردارند

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۳۵۱۲
شرایط برای قهرمانی مهیا است/ امیدوارم حاشیه‌ها دست از سر استقلال بردارند
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در اینکه کار فکری و استقلال برای قهرمانی سخت است هیچ شکی نیست.

بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت استقلال در شروع لیگ برتر اظهار داشت: باید صبر کنیم اولین نمایش استقلال در لیگ برتر را ببینیم تا بتوانیم قضاوت بهتری درباره تیم محمود فکری داشته باشیم. البته در هفته‌های اول هم نمی‌توان قاطعانه درباره یک تیم اظهارنظر کرد چون تیم‌ها معمولا در هفته‌های اول تحت تاثیر تمرینات بدنسازی هستند و به زمان نیاز دارند تا جا بیفتند. استقلال هم اگرچه تمریناتش را دیرتر از بقیه تیم‌ها آغاز کرد ولی تیم به خوبی جمع شد.

او با تمجید از فکری ادامه داد: یکی از نقاط امیدوار کننده در کادر فنی استقلال این است که خود فکری یک استقلالی اصیل است که سال‌ها کاپیتان این تیم بود و تجربیات فراوانی را از حضور در جمع آبی‌پوشان دارد و این تیم را می‌شناسد. ضمن اینکه افرادی در کنارش قرار گرفته‌اند که همگی از بزرگان استقلال محسوب‌ می‌شوند و این نکته می‌تواند ما را به آینده امیدوار کرد.

مربی اسبق استقلال با اشاره به اینکه کار آبی‌پوشان برای قهرمانی سخت است، افزود: قهرمانی در لیگ بیستم نه تنها برای استقلال بلکه برای همه تیم‌ها دشوار است. همه تیم‌ها تقویت شده‌اند و به دنبال گرفتن نتایج خوبی هستند. در اینکه کار فکری و استقلال هم برای قهرمانی سخت است هیچ شکی نیست چون رقابت فشرده است و تیم‌های مدعی در یک سطح هستند.

فریبا با بیان اینکه هواداران استقلال توقع قهرمانی از این تیم دارند، بیان کرد: اگر جای محمود فکری هر مربی دیگری هم هدایت استقلال را برعهده می‌گرفت هواداران از او قهرمانی می‌خواستند چون 7، 8 سال از آخرین قهرمانی استقلال گذشته و در سال‌های اخیر هواداران ناراحتی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند. امسال دیگر باید پایان ناکامی‌های استقلال باشد چون شرایط برای قهرمانی مهیاست و استقلال از نظر نیروی انسانی و کادر فنی قوی وضعیت خوبی دارد البته این شرایط پارسال هم مهیا بود اما متاسفانه همه چیز از هم پاشید که امیدوارم امسال حاشیه‌ها دست از سر استقلال بردارند و وضعیت تیم پایدار بماند.

فریبا در پایان گفت: قبلا هم گفته بودم با آمدن میلیچ و دیاباته و تمدید قرارداد کریمی استقلال یک تیم کامل می‌شود. متاسفانه نشد که کریمی بماند اما همین الان هم استقلال بازیکنان خوبی دارد و نفراتی مثل آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای جانشینی کریمی باشند. ضمن اینکه نفراتی مثل مهدی‌ مهدی‌پور و فرشید باقری هم بازیکنان خوبی هستند. استقلال بازیکنان خوبی هم جذب کرده که در دیدارهای تدارکاتی عملکرد خوبی داشته‌اند اما بازی‌های تدارکاتی با بازی‌های رسمی تفاوت دارد و باید در این دیدارها آنها را سنجید. ضمن اینکه مدیران استقلال باید هرچه زودتر پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند تا کادر فنی دستش باز باشد و از هفته‌های آینده همه نفرات خود را در اختیار داشته باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز