ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

وضعیت انزلی برای برپایی اردوی قایقرانی بهتر از سایر شهرها است

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۴۴۳۰
وضعیت انزلی برای برپایی اردوی قایقرانی بهتر از سایر شهرها است
مربی آب‌های آرام می‌گوید کرونا شرایطشان را خیلی سخت کرده و ملی‌پوشان قایقرانی می‌توانستند شرایط بهتری داشته باشند.

ایرج اقلیمی درخصوص شرایط قایقرانی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: مسابقات کشوری که برگزار شده و تنها بحثی که در کمیته فنی شد مشکل محل اردو را داریم که به دلیل قرمز شدن وضعیت استان تهران قرار شد که در شهرستان انزلی اردوها برگزار شود زیرا گویا این شهر اوضاع بهتری نسبت به شهرهای دیگر دارد و قرار شد در اواخر آبان‌ماه اردو برگزار شود.

او درخصوص شرایط تمرینات ادامه داد: فعلا که بچه ها را از راه دور کنترل می کنیم و عصرها وضعیت آن هم می سنجیم و با توجه به شرایط موجود و محل تمرین بچه ها برنامه را می‌فرستیم و در تماس هستیم و منتظریم که تمرینات به شکل متمرکز انجام شود.

این مربی درباره اینکه کرونا چقدر آنها را از شرایط ایده‌آل عقب انداخته عنوان کرد: بسیار زیاد! البته در همه کشورها تاثیر گذار بوده، می توانستیم اردوهای بهتره برگزار کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم اما شرایط مناسبی وجود نداشت و بچه ها خودشان تمرین می کردند و تلاش که همه چیز به نحو احسن باشد.

اقلیمی درخصوص زمان شروع مسابقات افزود: مسابقات در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین انجام می شود که مربوط به انتخابی المپیک در تایلند است و قهرمانی آسیا نیست و اگر مشکلی پیش نیاید قطعا برگزار خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز