پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه از استقلال قهرمانی می خواهند/ الان وقت تغییر در تیم ملی نیست

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۶۴۳۵
همه از استقلال قهرمانی می خواهند/ الان وقت تغییر در تیم ملی نیست
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شرایط سختی در لیگ بیستم دارد چون انتظارات از این تیم بالاست.

علیرضا واحدی نیکبخت، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلال در هفته اول لیگ نمایش قابل قبولی داشت. کادر فنی استقلال بعد از روزهای سختی که این تیم پشت سر گذاشت به خوبی استقلال را جمع و جور کرد و روحیه و انگیزه تیم را بالا برد. بازیکنان هم در بازی اول جانانه بازی کردند و نشان دادند امسال عزم‌شان برای جبران ناکامی‌ها جزم است. البته اینکه استقلال چون در بازی اول خود پیروز شده دلیل بر این نیست که پیش‌بینی کنیم استقلال حتما قهرمان می‌شود چون اساسا فوتبال کاملا غیر قابل پیش‌بینی است اما شخصا به این استقلال امیدوارم. تیمی که با نیمی از توان و نیروی خود می‌تواند فوتبال زیبایی ارائه دهد واقعا قابل احترام است.

او با اشاره به اینکه استقلال سال دشواری را پیش‌رو دارد، بیان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و توانسته تیم سال گذشته خود را هم حفظ کند اما این مسائل اصلا نباید باعث شود ما بقیه تیم‌های لیگ را دست‌کم بگیریم و آنها را رقبایی جدی برای استقلال ندانیم. اتفاقا امسال کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر است چون توقعات از تیم بسیار بالاست و هواداران بعد از این همه سال ناکامی به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند. همین توقع ممکن است باعث استرس در بازیکنان شود ولی اطمینان دارم محمود فکری همانطور که در دوران بازیگری‌اش کاپیتان مقتدری بود و حاشیه‌ها را جمع می‌کرد الان هم می‌تواند از پس حاشیه‌ها بربیاید.

بازیکن اسبق استقلال که از بهترین چپ پاهای تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، با اشاره به کیفیت چپ پاهای فعلی استقلال گفت: استقلال نه تنها در جناح چپ بلکه در همه پست‌ها بازیکنان باکیفیتی دارد. در جناح چپ هم محمد نادری و میلیچ توانایی زیادی دارند که می‌توانند استقلال را در این پست بیمه کنند.

نیکبخت با اشاره به دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل بوسنی خاطرنشان کرد: ما هرچقدر با تیم‌های قدرتمند بازی دوستانه برگزار کنیم به نفع‌مان است. الان تیم ملی شرایط حساسی دارد و وقت ریسک کردن نیست. نمی‌دانم سرمربی تیم ملی چه تفکراتی دارد ولی الان زمان تغییر در تیم ملی نیست بلکه باید نفرات اصلی انتخاب شوند و در دیدارهای دوستانه به هماهنگی برسند. متاسفانه صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی قطعی نیست و ما نباید ریسک کنیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز