مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لژیونرهای تیم ملی شرایط خوبی دارند/ تراکتور باید از قهرمانی‌اش دفاع کند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۵:۴۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۷۶۱۹
لژیونرهای تیم ملی شرایط خوبی دارند/ تراکتور باید از قهرمانی‌اش دفاع کند
بازیکن اسبق تیم ملی و تراکتور درخصوص شرایط تیم ملی توضیحاتی ارائه داد و اعتقاد دارد برای صعود به جام جهانی باید دید وسیعی داشت.

مرتضی اسدی، بازیکن اسبق تیم‌های صبای قم و تراکتور تبریز، درخصوص پیروزی تیم ملی مقابل بوسنی در بازی دوستانه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: درخصوص بحث فنی باید بگویم تیم ایران خیلی سوار بر بازی بود. تعداد نفرات جدیدی که دعوت می‌شوند شانس بازی کردن بیشتری پیدا می‌کنند. این فضا در گذشته وجود نداشته و خیلی دیر به دیر بازیکن به تیم ملی اضافه می‌شده و این اتفاق خوبی است. بچه‌هایی که هستند دارند آمادگی نسبی پیدا می‌کنند. بازی‌های مهم و حساسی پیش‌رو داریم و نیاز است که نتایج کامل بازی‌ها را برای صعود به جام جهانی بگیریم.

او در همین خصوص ادامه داد: بحث نتیجه نگرفتن ویلموتس بود که آن شرایط بد را رقم زد. به نظر من شرایط یک مقدار آرام‌تر اما سخت‌تر است و در هر حال نمی‌شود بازی‌های دوستانه را ملاک دانست. 

بازیکن اسبق تیم ملی درباره هدایت این تیم توسط اسکوچیچ عنوان کرد: الان نمی‌توان قضاوتی کرد و زمان باید بگذرد. در بین بازیکنان دعوت شده توسط او شائبه‌های زیادی به وجود آمده است. بحث ملی خیلی مهم و گسترده است و باید با دید باز به آن نگاه شود. باید دید صعود به تیم ملی داشت و اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند موفق باشد. باید این را بگویم که نفرات لژیونر ما شرایط خوبی دارند و در تیم‌های خودشان بازی می‌کنند ‌و می‌توانند کمک حال تیم ملی باشند.

اسدی که خودش زمانی برای تراکتور به میدان می‌رفت در پایان درخصوص شرایط این تیم برای لیگ بیستم گفت: به نظر من تیمی که ادعای قهرمانی دارد باید قبل از اینکه فصل تمام شود حواس مسئولان باشگاه به ماندن نفرات باشد. شما اگر می‌خواهی بازیکن مثمرثمر تیم را حفظ کنی باید سه، چهار هفته قبل از  اتمام مسابقات قراردادها را تمدید کرد. الان باشگاه‌های حرفه‌ای با بازیکنان مورد نیازشان نیم فصل تمدید می‌کنند، این جوری خیال هر دو طرف راحت است. متاسفانه این موضوع در فوتبال ما جا نیفتاده و ما می‌گذاریم لیگ تمام شود و بعد تازه می‌خواهند تکلیف بازیکن را روشن کنند. امسال نفرات جدیدتری اضافه شده‌اند اما کارشان سخت‌تر است زیرا باید بتوانند از عنوان قهرمانی حذفی‌اش دفاع کنند. مهم‌تر از همه این‌ها بازی‌های آسیایی است. اکثر تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند در سه جبهه در حال مبارزه هستند. این قضیه می‌طلبد که تراکتور یک تیم کامل ببرد، اما می‌توان از نفراتی که کمتر بازی می‌کنند و می‌توانند به تیم کمک کنند استفاده کرد تا با کمبود بازیکن مواجه نشوند. الان هم فصل سرماست و در این فصل مصدومیت‌ها خیلی بیشتر است. امیدواریم آقای منصوریان با نفراتی که جذب کرده‌اند به تیم تراکتور کمک کنند. تراکتور کار سختی دارد زیرا همیشه تغییر و تحولات باعث می شود طول بکشد تا یک تیم به آن نتیجه دلخواه برسد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز