پرونده‌ای که هنوز باز است؛

پرسپولیسی‌ها امیدوار به پایانی خوش برای ماجرای آل‌کثیر

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۵:۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴۹
پرسپولیسی‌ها امیدوار به پایانی خوش برای ماجرای آل‌کثیر
ماجرای مهاجم جنوبی پرسپولیس این روزها یکی از ماجراهای ادامه‌دار باشگاه است که مسئولان در تلاش هستند پایان خوشی را برای این مهاجم رقم بزنند.

به گزارش برنا؛ عیسی آل‌کثیر فکرش را هم نمی‌کرد در پرسپولیس با مشکلی این چنینی روبرو شود اما اتفاقات و بدبیاری‌ها و برخی شیطنت‌ها همه دست به دست هم داد تا در نهایت مهاجم باشگاه پرسپولیس با محرومیتی ناخواسته و عجیب روبرو شود.

شادی گل دردسرساز!

کسی فکرش را نمی‌کرد شادی گل تکراری برای آل‌کثیر بدین شکل دردسرساز شود اما این اتفاق رخ داد و شیطنت برخی عوامل داخلی مزید بر علت شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم محرومیت این مهاجم پرسپولیس را صادر کند!

فرجام خواهی نافرجام!

اگرچه مسئولان باشگاه پرسپولیس بلافاصله نسبت به صدور حکم اعتراض کردند و پرونده فرجام خواهی او را به جریان انداختند اما آخرین تیر پرسپولیسی‌ها برای ارائه درخواست تجدیدنظر به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به سنگ خورد تا محرومیت این بازیکن پرسپولیس همچنان به قوت خود باقی بماند.

تلاشی که ادامه دارد!

با وجود رد درخواست پرسپولیسی‌ها از سوی کمیته استیناف اما به نظر می‌رسد تلاش‌ها برای استفاده از روزنه‌های امید برای بخشش یا کاهش محرومیت آل‌کثیر ادامه دارد. در این راستا برخی از مسئولان باشگاه همچنان به رایزنی‌ها و نامه‌نگاری‌های خود برای پیدا کردن روزنه‌های امید برای ماجرای آل‌کثیر ادامه می‌دهند؛ موضوعی که با استفاده از بندهای قانونی مرتفع نشد به نظر می‌رسد با راهکاری‌های دیپلماسی پیگیری می‌شود تا گره کور این پرونده عجیب و غریب بالاخره باز شود.

راهکاری برای ضرر کمتر!

در ادامه راهکاری به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد شد مبنی بر این‌که نام عیسی آل‌کثیر از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شود که در این میان حتی شایعه شده بود این اتفاق رخ داده اما با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی خبرنگار برنا با مسئولان باشگاه مشخص شد فعلا این موضوع به 2 دلیل منتفی است! 

دلایل مخالفت با خروج نام عیسی از لیست

اصلی‌ترین دلیل مخالفت پرسپولیسی‌ها با خروج نام عیسی از لیست پرسپولیس این موضوع است که گویا هنوز به کاهش یا بخشش محرومیت مهاجم خود امیدوار هستند. همان‌طور که در بالا اشاره شد، این موضوع با توجه به برخی ارتباطات پرسپولیسی‌ها با نهادهای مرتبط با کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز جایی برای پیگیری دارد و  پرسپولیسی‌ها با پیگیری از طریق دادگاه عالی ورزش می‌توانند کورسوی امیدشان را زنده نگه دارند. این در حالی است که با توجه به شرایط کرونایی و احتمال این که ممکن است تعطیلی‌های کرونایی شامل حال لیگ برتر نیز شود، با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر حدود 40 روز از مدت محرومیت او گذشته، پرسپولیسی‌ها امیدوارند با کاهش این محرومیت بتواند خیلی زود عیسی را در ترکیب خود ببینند که البته با شرط و شروطی این موضوع در فینال انجام خواهد شد.

تنها راه بازی آل‌کثیر در فینال!

در این میان تنها یک راه برای استفاده عیسی در فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. در این راستا گفته می‌شود در صورتی که مدیران و وکلای باشگاه پرسپولیس بتوانند رای دستور موقت آل‌کثیر را از دادگاه عالی ورزش بگیرند، مشکل او برای حضور در فینال حل می‌شود و کادر فنی پرسپولیس این شانس را به دست می‌آورد تا در فینال لیگ قهرمانان از این مهره اصلی و تاثیرگذار خود استفاده کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز