نوید عاشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دربی همیشه حساسیت دارد/ حقیقی خیلی به ما کمک می‌کند/ اگر همه‌جا تعطیل می‌شود، فوتبال هم تعطیل شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۶:۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۹۲۸۳
دربی همیشه حساسیت دارد/ حقیقی خیلی به ما کمک می‌کند/ اگر همه‌جا تعطیل می‌شود، فوتبال هم تعطیل شود
بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد در تیمی که آرامش وجود داشته باشد قطعاً بهترین عملکرد هم وجود خواهد داشت.

نوید عاشوری، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان، درخصوص شرایط تیمش قبل از بازی با مس رفسنجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: شرایط تیم بعد از برد مقابل سپاهان خوب است و از لحاظ روحی شرایط‌مان مساعد است. بالاخره ما تمرینات‌مان را زود شروع کردیم و دو ماه و نیم تمرین انجام دادیم و از لحاظ بدنی و روانی کاملا آماده بودیم و با زحمات بچه‌ها و کادر فنی توانستیم بازی را ببریم. سپاهان هم تیم بزرگی است و امیدوارم در آینده موفق باشد اما حق ما برد بود.

او درخصوص دربی کرمان و مصاف با مس رفسنجان و حساسیت‌های این بازی ادامه داد: همانطور که گفتید دربی همیشه حساسیت دارد. ما با کمک بچه‌ها و کادر فنی ان‌شاءالله دست پر برمی‌گردیم. درست است که بازی بیرون از خانه است اما با فکر برد به زمین می‌رویم و تنها نگرانی‌مان از چمن مصنوعی است، امیدوارم بعد از این بازی همه بازیکنان صحیح و سالم از زمین بیرون بیایند.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا با امیر قلعه‌نویی می‌توانند رتبه خوبی در جدول کسب کنند؟ عنوان کرد: جایی که آرامش وجود داشته باشد کادر فنی و بازیکنان بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهند. امیدوارم به روند خوب‌مان ادامه دهیم و من هم بتوانم به نوبه خودم به تیمم کمک کنم.

عاشوری درخصوص اینکه آیا با وجود شرایط کنونی موافق برگزاری بازی‌ها هست یا خیر؟ افزود: اگر تعطیلی همگانی است و روی بیشتر پخش نشدن ویروس کرونا تاثیر دارد بهتر است فوتبال هم تعطیل شود اما اگر  قرار است مربوط به یک‌سری از اقشار باشد که تعطیلی لیگ فایده‌ای ندارد. تعطیلی دو هفته‌ای باید به این معنا باشد که هیچ‌کس از هیچ کجا بیرون نیاید در غیر این صورت تاثیرگذار نیست.

بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان در پایان با تمجید از عملکرد علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیمش گفت: حقیقی عملکرد بسیار خوبی در بازی مقابل سپاهان داشت و در برد ما بسیار تاثیرگذار بود و واقعا از تجربیات او به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در تیم ملی و تیم‌های بزرگ را دارد استفاده می‌کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز