آرش جابری:

همه دغدغه سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال کمک به تیم ملی از طریق شروع مسابقات لیگ است

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۹۹۹۹
همه دغدغه سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال کمک به تیم ملی از طریق شروع مسابقات لیگ است
سرپرست سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد: کلیه اقدامات لازم جهت اخذ مجوز شروع مسابقات انجام شده است و منتظر نظر نهایی کارشناسان وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرش جابری گفت: سازمان لیگ فوتسال در مورخ 16 شهریور 99 تصمیم گرفت که بر اساس مصوبه جلسه هیات رییسه و و جلسه ای که با حضور رییس کمیته فوتسال و سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 20 سال کشورمان برگزار شد، تصمیم به برگزاری مسابقات لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم بزگرسالان و لیگ‌های برتر در رده سنی امید، جوانان و نوجوانان آقایان و لیگ های برتر و دسته اول را در بخش بانوان برگزار کند.

وی ادامه داد: موارد اشاره شده در تاریخ 12 شهریورماه در قالب نامه ای به دبیرکل فدراسیون ارجاع شد و همان روز نیز درخواست سازمان لیگ فوتسال از سوی دبیرکل فدراسیون به سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال شد. در تاریخ 16 شهریورماه نیز نامه‌ای از سوی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست صدور مجوز برگزاری لیگ‌های فوتسال، بسکتبال و هاکی ارسال شده است.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال تصریح کرد: نکته مهم این است که کلیه اقدامات لازم و مورد نیاز انجام شده است اما پاسخی به درخواست های ما تا این لحظه داده نشده است. با این حال برنامه مسابقات را در تاریخ 13 مهرماه برای اخذ مجوز برگزاری مسابقات ارسال کردیم و بلافاصله از سوی دبیرکل نامه‌ای به سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال شد که البته باز هم نتیجه‌ای حاصل شد.

وی افزود: باز به این دلیل که نتیجه ای حاصل نشد، هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در تاریخ 19 آبانماه جلسه ای با حضور رییس کمیته پزشکی فدراسیون و رییس کمیته فوتسال فوتبال برگزار شد و اقدامات انجام شده به طور کامل تشریح شد. حتی درخواست فدراسیون پزشکی ورزشی جهت ارائه پروتکل های بهداشتی درنظر گرفته شده برای برگزاری مسابقات در مدت 3 روز توسط کمیته پزشکی فدراسیون تنظیم و تهیه شد و در اختیار فدراسیون پزشکی ورزشی قرار داده شد.

جابری ادامه داد: با وجود همه این تلاش‌ها در تاریخ 19 شهریور پس از برگزاری جلسه هیات رییسه با پیگیری های بهاروند و محمدنبی نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال به علی‌نژاد ارسال شد و با عنایت به تصویب پروتکل های بهداشتی درنظر گرفته شده، در تاریخ 26 شهریور با ارسال نامه‌ای به دکتر رییس خواهان اعطای مجوز برگزاری مسابقات لیگ فوتسال آقایان و بانوان شدند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ضمن تشریح کامل اقدامات صورت گرفته، گفت: کلیه این مراحل به دقت و به موقع انجام شده و باقی تصمیم گیری‌ها بر عهده کارشناسان وزارت بهداشت است. همه دغدغه سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال با عنایت درخواست قاطع رییس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی برای برگزاری هرچه سریعتر لیگ باتوجه به شروع جام ملتهای آسیا در فروردین ماه، اخذ مجوزهای لازم برگزاری مسابقات است. همه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات اندیشیده شده و حتی آی دی کارت بازیکنان و کادرفنی از سوی سازمان لیگ فوتسال صادر شده است. کمیته داوران نیز کلاس های آموزشی خود را از طریق وبینار برای داوران برگزار کرده است و همه چیز آماده شروع مسابقات پس از صدور مجوز مربوطه است که منتظر آن هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز