پرسپولیس تهران-صنعت نفت آبادان؛

نفت در محاصره انگیزه سرخ‌ها/ شافعی: پرسپولیس برای شکست حریف برنامه ویژه‌ای دارد

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۰۷۰۷
نفت در محاصره انگیزه سرخ‌ها/ شافعی: پرسپولیس برای شکست حریف برنامه ویژه‌ای دارد
در ادامه بازی‌های این هفته از لیگ برتر فوتبال، شاهد تقابل جذابی بین پرسپولیس و نفت آبادان هستیم؛ دیداری که امتیازات آن برای هر 2 تیم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش برنا؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی که در بازی اول خود در لیگ بیستم با وجود برتری نسبی فنی برابر سایپا به کسب تساوی بدون گل و دشت یک امتیاز از 3 امتیاز کامل آن دیدار رضایت دادند، حالا در تلاش هستند در اولین بازی خانگی خود در این فصل اولین برد را به دست آورده و از حالا برای دیگر مدعیان این فصل اعلام موجودیت داشته باشند.

پرسپولیس در این دیدار در شرایطی برای کسب پیروزی به میدان می‌رود که در بازی اول خود در لیگ بیستم نمایش بدی را از خود ارائه نکرد اما توپ‌های نهایی سرخ‌ها با چاشنی بدشانسی و بی‌دقتی راهی به درون چارچوب دروازه سایپا پیدا نکرد تا این موضوع و بازی بسته و تاخیری حریفش هم مزید بر علت شده و در نهایت 2 امتیاز بازی اول از کف سرخ‌پوشان بپرد!

در این دیدار پرسپولیسی‌ها در غیاب کمال کامیابی‌نیا که به خاطر اخراج در بازی قبل نمی‌تواند سرخ‌ها را همراهی کند باید برابر شاگردان سیروس پورموسوی به میدان بروند و کادر فنی پرسپولیس باید جایگزینی را به جای کمال روانه زمین کنند که با توجه به داشته‌های این تیم در میانه میدان مشکل خاصی برای این جابجایی وجود ندارد و دست گل‌محمدی برای انتخاب جانشین مناسب برای بازیکن محرومش باز است.

در آن سوی میدان نفتی‌ها در شرایطی برای دیدار برابر پرسپولیس حاضر می‌شوند که مشکل پنجره نقل و انتقالات این تیم حل شده و برخلاف بازی اول برابر پیکان، پورموسوی می‌تواند از خریدهای جدیدش در این فصل در ترکیب اصلی‌اش در مقابل پرسپولیس بهره ببرد. نفتی‌ها در حالی خود را برای اولین بازی خارج از خانه خود آماده می‌کنند که این تیم در دیدار معوقه‌اش در هفته اول برابر پیکان موفق شد پیروزی 2 بر یک را به ثبت رسانده و با 3 امتیاز برای جدال برابر شاگردان یحیی آماده شوند.

پرسپولیس برای کسب پیروزی در این دیدار برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود دارد و با توجه به نتایج مدعیان دیگر می‌خواهد برای آغاز کورس با مدعیان قهرمانی به هر قیمتی هر 3 امتیاز این بازی را به دست آورد.

نگاه کارشناس

پیشکسوت پرسپولیس در آستانه جدال این تیم برابر نفت آبادان توضیحاتی را درخصوص شرایط سرخ‌ها اعلام کرد.

محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس برای دیدار دومش در لیگ برتر اظهار داشت: در این دیدار پرسپولیس برای پیروزی به میدان می‌رود و برای رسیدن به این هدف به طور قطع برنامه ویژه‌ای را دارد. پرسپولیس برابر سایپا هم مستحق پیروزی بود اما ضربات نهایی مهاجمان به هدف ننشست و در نهایت به تساوی رضایت داد. البته بازی بسته حریف در این موضوع بی‌تاثیر نبود.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد محرومیت کامیابی‌نیا تاکید کرد: یحیی گل‌محمدی در حال حاضر نفرات خوبی را در اختیار دارد و می‌تواند جایگزین او را از بین مردان نیمکت‌نشین خود انتخاب کند.

شافعی گفت: پرسپولیس با استفاده از تدبیر گل‌محمدی می‌تواند راه‌های نفوذ به دروازه نفت را پیدا کند، اگرچه نفت نفرات خوبی را در اختیار دارد اما به نظر من تجربه بالای پرسپولیسی‌ها و انگیزه‌ای که قهرمان 4 دوره از لیگ برتر و فینالیست آسیا دارند، می‌تواند موجب این شود که پرسپولیس در این دیدار پیروز شود و به 3 امتیاز کامل این بازی دست پیدا کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز