مصطفی اردستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلالی‌ها برای قهرمانی به تیم فشار وارد نکنند/ نکونام علاقه زیادی به حاشیه دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۴:۴۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۱۹۱۵
استقلالی‌ها برای قهرمانی به تیم فشار وارد نکنند/ نکونام علاقه زیادی به حاشیه دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: باید به فکری و تیمش زمان داد و فعلا برای انتقاد زود است.

مصطفی اردستانی، مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: استقلال در بازی با فولاد عملکرد خوبی نداشت. خصوصا در نیمه اول فوتبال خوبی از این تیم ندیدیم و انتظارات برآورده نشد. استقلال در حالی مقابل فولاد نمایش خوبی نداشت که با توجه به عملکرد تیم در بازی اول انتظار بازی بهتری داشتیم به همین دلیل شکست در این بازی کاملا غیرمنتظره بود. البته فولاد هم بازی هوشمندانه‌ای ارائه داد و راه‌های نفوذ استقلال را بست.

او در ادامه بیان کرد: خلاء یک بازیکن بازیساز در دیدار استقلال مقابل فولاد کاملا به چشم آمد و استقلال در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناکام بود. به نظر من استقلال در این بخش از زمین نیاز به یک بازیکن خلاق و توپ پخش کن دارد که بتواند مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد و نبود چنین بازیکنی در دیدار با فولاد استقلال را آزار داد.

بازیکن اسبق استقلال درباره انتقادهایی که از محمود فکری می‌شود، گفت: واقعا هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره کیفیت فنی استقلال نظر دهیم. فقط 2 هفته از بازی‌ها گذشته و محمود فکری به زمان نیاز دارد تا بتواند تفکرات خود را در تیمش پیاده کند. به نظر من بهتر است او اطرافش را خلوت کند و از کسانی که بار فنی بیشتری دارند مشاوره بگیرد. با این حال باید به او و تیمش زمان داد و فعلا برای انتقاد زود است.

اردستانی افزود: امسال هواداران استقلال فقط قهرمانی می‌خواهند. این تیم سال‌هاست قهرمان نشده و در عوض هواداران شاهد 4 قهرمانی پیاپی تیم رقیب بودند اما نباید این موضوع باعث شود استقلالی‌ها فشار زیادی به تیم وارد کنند. درباره اینکه استقلال می‌تواند قهرمان شود یا نه هم الان نمی‌توان نظر داد اما شاید از هفته ششم به بعد بتوان درباره اینکه استقلال شرایط قهرمان شدن را دارد یا نه صحبت کرد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به رفتارهای جواد نکونام در جریان دیدار با فولاد گفت: به نظر می‌رسد نکونام علاقه زیادی به حاشیه دارد و دوست دارد در مرکز توجه و حاشیه باشد تا جو را به سمت خودش و تیمش برگرداند. چنین رفتاری را ما قبلا از کارلوس کی‌روش می‌دیدیم و به نظر می‌رسد نکونام هم چنین رفتارهایی را از او الگوبرداری کرده است. 3

1200px-Esteghlal_FC_in_1367

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز