سحر زمانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جزو اولین فدراسیون‌هایی بودیم که لیگ را برگزار کردیم/ با جوان‌گرایی به بچه‌ها انگیزه دادیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۱:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۲۲۲۵
جزو اولین فدراسیون‌هایی بودیم که لیگ را برگزار کردیم/ با جوان‌گرایی به بچه‌ها انگیزه دادیم
مربی تیم ملی بدمینتون از عملکرد این فدراسیون بسیار راضی است و می‌گوید همه چیز روی نظم قرار دارد.

سحر زمانیان درخصوص اوضاع و احوال بدمینتون بانوان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: از اول تیرماه تمرینات توپی را در فدراسیون برای بازیکنان‌مان داشتیم و همچنین تمرینات بدنسازی دو روز در هفته آنلاین برگزار می‌شد که به‌خاطر شرایط کرونا دیگر نتوانستیم تمرینات توپی داشته باشیم ولی از تیرماه تا الان تمرینات بدنسازی همچنان برقرار بوده و تمام بچه‌های تیم ملی چه آن‌هایی که در تهران بودند و چه آن‌هایی که در شهرستان با توجه به اینکه تمرینات آنلاین است برگزار شده و خیلی خوب بوده است.

او درخصوص شرایط لیگ ادامه داد: لیگ‌مان هم 4 هفته‌اش آغاز شده که تقریبا 3 هفته است به خاطر شرایطی که پیش آمد عقب افتاد تا بتوانیم با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار کنیم.

زمانیان درباره اینکه مجدداً چه زمانی لیگ برگزار خواهد شد گفت: بازی‌ها را با مجوزی که به ما می‌دهند برگزار می‌کنیم و هنوز تاریخ دقیقی اعلام نکردیم چون قرار است به ما هم اعلام شود و تا مجوز نداشته باشیم قاعدتاً این کار را انجام نمی‌دهیم.

او درمورد جوان‌گرایی در لیگ بدمینتون عنوان کرد: ما امسال کاری کردیم که در لیگ برترمان حتماً یکی از بازیکن‌های جوان باید در ترکیب بازی‌های تیمی قرار بگیرد. این باعث شد که بازیکنان جوان انگیزه بگیرند. همچنین امسال محدودیت مسابقات داشتیم و شرایط باعث شد که هیچ فدراسیونی اعزام به مسابقات نداشته باشد، بازیکنان جوان می‌توانند خودشان را مقابل بازیکنان بزرگسال محک بزنند و ببینند در چه سطحی هستند و چه پیشرفتی کردند و چه برنامه‌هایی لازم است که داشته باشند، فکر می‌کنم این عملکرد فدراسیون خیلی خوب بود و کمک کرد امسال لیگ خیلی خوبی داشته باشیم، بازیکنان در تیم‌ها پخش شدند و از قبل تعیین شده نبود که چه تیمی می‌تواند قهرمان شود. 

مربی تیم ملی بدمینتون درخصوص توصیه‌اش راجع به کرونا به مردم گفت: واقعا سلامتی در درجه اول برای ما است. ما حتی به بچه‌های خودمان در ورزش بدمینتون توصیه می‌کنیم که از خانه بیرون نروند و تا جایی که می‌توانند در خانه ورزش کنند. اگر بتوانیم این دوئل را پشت‌سر بگذاریم می‌توانیم با توانمندی بیشتری برگردیم. اگر رفتن به بیرون را به حداقل برسانیم فکر می‌کنم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

زمانیان در پایان با تشکر از فدراسیون افزود: جا دارد اینجا از فدراسیون تشکر کنم. با توجه به برنامه‌هایی که می‌بینم فکر می‌کنم فدراسیون بدمینتون پیگیر سلامت و کار بچه‌ها بود و جزو اولین فدراسیون‌های محسوب می‌شود که لیگ را خیلی منظم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز