ابراهیم صادقی در نشست خبری:

باید از داوران دفاع شود/ جنجال آفرینان بیشتر از ما در فوتبال ایران دیده می‌شوند

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۲۹۹۱
باید از داوران دفاع شود/ جنجال آفرینان بیشتر از ما در فوتبال ایران دیده می‌شوند
سرمربی تیم سایپا گفت: متاسفانه در فوتبال ایران جنجال آفرینان بیشتر از امثال من دیده می‌شوند که این موضوع به سود فوتبال ایران نیست.

به گزارش برنا، ابراهیم صادقی پیش از دیدار با نساجی مازندران در نشست خبری، اظهار داشت: باید در ابتدا از استاد دهداری که اصول زیبایی در کار مربیگری داشت یاد کنم و امیدوارم روزی این فرهنگ در ایران از بین برود و تا زنده هستیم قدردان زحمات اساتید خود باشیم.

وی ادامه داد: باید در این نشست از مسایل تکراری دوری کنیم و صحبت های تاثیر گذار انجام دهیم. نسل مربیان فوتبال جوان شده اند و امیدوار بودم حداقل این نسل تغییراتی در فوتبال ایران ایجاد کنند اما همه ما داریم راه تکراری گذشته را می رویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: هفته دوم است و کلی حاشیه کنار فوتبال ایران وجود دارد و این اتفاق بسیار بدی است. سال قبل عنوان کردم هرکسی در فوتبال ایران بیشتر سر و صدا کند بیشتر دیده می شود و برای همین کمیته اخلاق من را به عنوان مرد اخلاق سه دوره از فوتبال ایران توضیح خواست.

وی تصریح کرد: باید این شیوه که هرکسی سر و صدا کند نتیجه می گیرد از فوتبال ایران ناپدید شود و این خیلی بد است که در فوتبال ایران فقط نتایج مربیان بررسی می شود. سال قبل تیم ما خوب نتیجه نگرفت اما ۱۵ بازیکن از تیم های پایه سایپا به تیم بزرگسالان آمدند. این بازیکنان با ۲۰ میلیون به تیم ما آمدند و الان فقط برای رضایت نامه آنها ۲ میلیارد می پردازند.

صادقی اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال ما هر فردی جنجال کند رسانه ها به آنها می پردازند و امثال من بی‌انگیزه می شوند. آدم‌هایی مثل من هیچ جایگاهی در رسانه‌ها ندارند و هیچ فردی نمی‌گوید که ۱۵ بازیکن از پایه‌های سایپا به بزرگسالان این تیم آمده‌اند. تمام مدیران می‌خواهند تیم‌هایشان قهرمان شوند اما نمی‌دانند هر تیمی ظرفیت خاص خودش را دارد. این رفتار فشار روی مربی می گذارد و باعث می شود عصبی کنار زمین قرار گیرد. الان برای برخی مدیران قهرمانی در تیم‌های پایه اهمیت پیدا کرده در حالی که وظیفه یک تیم پایه، ساختن بازیکن است.

وی ادامه داد: امیدوارم حواشی فوتبال ایران و بیانیه نویسی‌ها تمام شود. باید همه ما از داوران فوتبال ایران دفاع کنیم. وقتی داور ما دستمزد حرفه‌ای نمی‌گیرند حق هم دارند اشتباه کنند. داور ما باید دیداری چهار میلیون حقوق بگیرد که بتواند حرفه‌ایی قضاوت کند. تیم من سال قبل بیشترین ضرر را از داوری دید اما مقصر این اتفاق شخص داوران نیستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار با نساجی گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم و همه هدف ما کسب سه امتیاز است. کادرفنی نساجی از دوستان خوب من هستند اما در این بازی قطعا برای برد می رویم و هدف هر دو مربی، موفقیت است. سازندگی خود را امسال هم ادامه خواهیم داد و مطمئن باشید امسال فوتبال بهتری هم به نمایش خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: باید اینجا از روزبه شاه علی دوست که از سال ۸۲ در تیم سایپا و پایه های آن بازی کرده صحبت کنم. او امسال به خاطر برخی شرایط راهی نساجی شد اما بدانید جایگاه مهمی در تیم ما دارد و یک روز مجدد به خانه خود باز خواهد گشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز