سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدواریم سهمیه سوم را در فرانسه کسب کنیم/ المپیک در پیش است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۶:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۵۶۶۹
امیدواریم سهمیه سوم را در فرانسه کسب کنیم/ المپیک در پیش است
مربی تیم ملی کاراته امیدوار است سومین سهمیه را در فرانسه کسب کنند.

سعید حسنی‌پور، مربی کاراته کشورمان، درخصوص شرایط تیم ملی کاراته به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما یک اردو را شروع کردیم و همه قبلش تست کرونا دادند. فکر می‌کنم با وجود شرایط کرونایی برگزاری اردو یک گام بزرگ بود. ما به خاطر زیاد شدن این ویروس فعلا اردوها را تعطیل کردیم ولی قرار شده از 15 آذر اردو دوم را داشته باشیم و شرایط بچه‌ها در اردو خوب بود برای آن‌ها یکسری برنامه‌ها داریم که باید آن‌ها را از لحاظ تمرینی عملی کنیم.

او در همین خصوص ادامه داد: دو سهمیه تیم ملی ایران در قسمت مردان قطعی است. سهمیه اول آقای عسکری است و سهمیه دوم بین سجاد گنج‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب معرفی می‌شود. امیدواریم سهمیه سوم را هم در مسابقه گزینشی در فرانسه بگیریم و با تیم کامل در المپیک شرکت کنیم.

مربی تیم ملی کاراته با اعلام یک خبر عنوان کرد: آقای باخ مصاحبه کرده و گفته بود ورزشکاران آماده شوند که المپیک در پیش است.

حسنی‌پور درخصوص اولین تورنمنت پیش‌رو گفت: اولین تورنمت مراکش است که فروردین برگزار می‌شود، این تورنمنت برای گنج‌زاده و پورشیب مهم است که می‌خواهند مسابقه بدهند. آن‌جا مشخص می‌شود کدام یک از این دو نفر سهمیه المپیک توکیو را می‌گیرد و نماینده ایران می‌شود. مسابقه آخر هست که توسط رنکینگ مشخص می‌شود  و بعد از آن کسانی که با رنکینگ سهمیه نگرفتند باید در مسابقه فرانسه شرکت کنند و این آخرین فرصت برای تیم‌ها است که بتوانند سهمیه بگیرند. دو سهمیه ما قطعی است و برای سهمیه سوم در فرانسه باید تلاش کنیم.

مربی کاراته افزود: از فدراسیون و کل خانواده کاراته و اهالی رسانه که حمایت می‌کنند و در نهایت می‌خواهند به موفقیت تیم ملی کاراته در المپیک ختم شود بسیار ممنونم. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز