حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم/ ای‌کاش این بازی در حضور هواداران برگزار می‌شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۷:۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۵۷۰۸
امیدوارم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم/ ای‌کاش این بازی در حضور هواداران برگزار می‌شد
مدیر تیم فوتبال شهرخودرو بر این باور است که دیدار پرسپولیس و شهرخودرو می‌تواند بازی جذابی باشد و فقط حیف که هواداران در این دیدار حضور ندارند.

حسین بادامکی، مدیر تیم فوتبال شهرخودرو مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در آستانه دیدار این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: برای بازی مقابل پرسپولیس شرایط خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم در این رقابت ضمن نمایش خوب فوتبالی، نتیجه خوبی را کسب کنیم.

او با اشاره به شرایط تیم در ادامه افزود: با توجه به فاصله زمانی کم که بین بازی‌های این 2 هفته وجود داشت، طبیعتا فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم اما تیم در حال حاضر سرحال است و بچه‌ها با انگیزه ویژه‌ای خود را برای ادامه بازی‌ها و جدال مقابل پرسپولیس آماده می‌کنند.

هافبک اسبق پرسپولیس درمورد رویارویی با تیم سابقش ادامه داد: من سال‌های خوبی را در پرسپولیس بوده‌ام و خاطرات خوبی را با این تیم و هوادارانش دارم. در حال حاضر عضو تیم شهرخودرو هستم و امیدوارم بتوانیم در این بازی که 3 امتیاز و پیروزی در آن برای هر 2 تیم مهم است، نتیجه خوبی کسب کنیم.

بادامکی با اشاره به حضور دوباره‌اش در استادیوم آزادی افزود: همان‌طور که گفتم من از این استادیوم و هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و ای‌کاش شرایط به گونه‌ای بود که این دیدار با حضور هواداران برگزار می‌شد تا لذت حضور در این استادیوم بیشتر شود. نه‌تنها استادیوم خالی آزادی، بلکه هیچ استادیومی بدون حضور هواداران جالب نیست و فوتبال بدون طرفداران لذتی ندارد.

او در انتها گفت: ما برای این دیدار به جز سیدمهدی رحمتی که به خاطر اخراج در بازی قبل نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند، غایبی نداریم و بازیکنان مصدومان هم به شرایط بازی رسیده‌اند و با تشخیص کادر فنی برای این دیدار آماده‌اند و با تمام قوا آماده می‌شویم تا نمایش خوبی را برابر پرسپولیس داشته باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز