زهرا قنبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نیمه اول بازی کاملا گنگ بودیم/ هدف‌مان قهرمانی در لیگ است

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۷:۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۶۲۶۲
بازیکن تیم فوتبال ووچان کردستان گفت: نیمه اول بازی کاملا گنگ بودیم اماهدف‌مان قهرمانی در لیگ است.

زهرا قنبری، بازیکن تیم فوتبال ووچان کردستان درباره عملکرد این تیم در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بازی در هفته اول برای همه تیم‌ها سخت است اما خوشبختانه مدت‌ها بود که تمرینات تیم را شروع کرده بودیم و تقریبا از نظر آمادگی جسمی و روحی در شرایط مطلوبی قرار داشتیم. البته تیم گاز ایلام که هم تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای است و ما در نیمه نخست کار را برای ما بسیار دشوار کرده بود و تقریبا در این نیمه گنگ بودیم اما رفته رفته بهتر شد و در نهایت کنترل بازی را به دست گرفتیم طوری که در نیمه دوم نتیجه عکس شد و موفق شدیم اولین بردمان را در هفته نخست لیگ به دست بیاوریم.

او درمورد گروه‌بندی تیم‌ها توضیح داد: کرونا امسال باعث شد شکل متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته تجربه کنیم. این شکل بازی‌ها قطعا نقاط منفی و مثبت خودش را دارد اما واقعا راه مناسب‌تری نبست به این شیوه به نظرم وجود نداشت. گروه‌بندی تیم‌ها خوب است و تقریبا هر دو گروه شرایط یکسانی را دارند.

قنبری درخصوص هدف‌گذاری باشگاه ووچان برای فصل جدید گفت: به نظرم همه تیم‌هایی که در لیگ برتر بازی می‌کنند دوست دارند برای قهرمانی تلاش کنند. تیم ووچان هم از این قاعده جدا نیست و تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی در ابتدا ارائه بازی‌های خوب و در نهایت رسیدن به مقام قهرمانی است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز