هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

خطیبی به تیم سابقش رسید/ امیدهای آخر برای ربیعی؟!

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۹۰۸۳
خطیبی به تیم سابقش رسید/ امیدهای آخر برای ربیعی؟!
در ادامه بازی‌های این هفته از لیگ برتر شاهد برگزاری مسابقات ویژه‌ای در شهرهای مختلف هستیم.

به گزارش برنا؛ در روز دوم بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌هایی برگزار می‌شود که می‌تواند جالب باشد.

به ادامه مسابقات امروز نگاهی داریم:

آلومینیوم اراک- ماشین‌سازی‌تبریز         

جدالی ویژه برای خطیبی

در یکی از بازی‌های امروز جدال ویژه‌ای پیش‌روی سرمربی حال حاضر آلومینیوم است. رسول خطیبی که در لیگ برتر سکان هدایت اراکی‌ها را برعهده دارد در بازی امروز تیم فعلی‌اش باید در برابر تیم سابق خود به میدان برود؛ تیمی که در برهه‌ای از لیگ نوزدهم در آن سرمربیگری می‌کرد تا این موضوع نقطه عطف این بازی باشد.

آلومینیومی‌ها امروز در حالی باید برابر ماشین‌سازی به میدان بروند که این تیم در بازی قبل خود در خانه فولاد موفق شد یک امتیاز با ارزش را از جواد نکونام و شاگردانش بگیرد، نتیجه‌ای که برای اراکی‌ها نتیجه بدی محسوب نمی‌شد. این در شرایطی بود که ماشین‌سازان تبریزی با وحید بیاتلو در دیداری سخت برابر گل‌گهر سیرجان در حالی با یک گل باختند که پای به پای حریف قدرتمند خود در آن دیدار جنگیدند اما پنالتی دقایق پایانی گل‌گهری‌ها باعث شد ماشین‌سازی در آن دیدار از رسیدن به امتیاز محروم بماند!

تقابل امروز خطیبی با تعدادی از شاگردان سابقش در تیم قبلی‌اش یعنی ماشین‌سازی می‌تواند اتفافق جالبی باشد.

سایپا تهران- مس رفسنجان   

آخرین فرصت‌ها به ربیعی؟!

تیم ابراهیم صادقی پس از یک امتیاز شیرینی که از اصفهان و تقابل با سپاهان به دست آورد حالا آماده می‌شود در دیداری خانگی به میدان برود. نارنجی‌ها در حالی برای میزبانی از مس رفسنجان مهیا شده‌اند که تا قبل از آغاز بازی‌های هفته پنجم با کسب 6 امتیاز جایگاه هشتم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده بودند.

در آن سوی میدان، مسی‌ها در بازی قبل عملکرد خوبی را برابر تراکتور از خود به نمایش گذاشتند اما در نهایت با گلی که محمد عباس‌زاده در دقایق پایانی آن دیدار به ثمر رساند، کفه ترازو به نفع تبریزی‌ها سنگین شد تا شکست دیگری در کارنامه محمد ربیعی روی نیمکت هدایت مس به ثبت برسد. با توجه به کسب تنها یک امتیاز توسط مسی‌ها تا به امروز و قعرنشینی این تیم در جدول این نگرانی برای کادر فنی این تیم وجود دارد که با ناکامی احتمالی دیگر در هفته پنجم جایگاه خود را در سکان هدایت این تیم از دست بدهند!

گل‌گهر سیرجان- پیکان تهران

تقابل جالب در سیرجان

صدرنشین لیگ بیستم در پایان هفته پنجم، امروز در دیداری خانگی باید از مهدی تارتار و تیمش پذیرایی کند. گل‌گهری‌ها هفته قبل موفق شدند با گل دیرهنگام از روی نقطه پنالتی برابر مس رفسنجان به پیروزی رسیده و 3 امتیاز دیگری را به دست آورند در خانه روبروی حریف ویژه‌ای قرار خواهند گرفت. پیکانی‌ها که حریف این هفته گل‌گهر هستند در هفته قبل موفق شدند استقلال را با تساوی بدون گل متوقف کرده و به یک امتیاز دست پیدا کنند. تقابل تفکرات امیر قلعه‌نویی و مهدی تارتار در این دیدار می‌تواند جالب توجه باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز