بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه حریفان مقابل آبی‌پوشان دفاعی بازی می‌کنند/ فکری از خیلی مربیان سابق استقلال موفق‌تر بوده و باید حمایت شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۴:۴۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۹۳۷۴
همه حریفان مقابل آبی‌پوشان دفاعی بازی می‌کنند/ فکری از خیلی مربیان سابق استقلال موفق‌تر بوده و باید حمایت شود
مربی اسبق استقلال با تاکید بر این‌که همه تیم‌ها مقابل آبی‌پوشان دفاعی بازی می‌کنند، گفت: فکری از خیلی مربیان سابق استقلال موفق‌تر بوده و باید حمایت شود.

بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد. شاید سبک بازی تیم به گونه‌ای نباشد که هواداران را راضی کند اما نشانه‌های خوبی در این تیم می‌بینم. کسانی که از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند باید این نکته را در نظر داشته باشند که استقلال در هفته‌های اخیر مقابل تیم‌های تدافعی بازی کرده و ناچار بوده از شوتزنی، ارسال‌های بلند و ضربات ایستگاهی استفاده کند.

او ادامه داد: نکته مهمی که این روزها منتقدان آن را در نظر نمی‌گیرند این است که استقلال پیش از شروع لیگ فرصت کمی برای آماده‌سازی داشت. باید به این مهم توجه کرد و به فکری و همکارانش فرصت داد تا بتوانند تفکرات خود را پیاده کنند. بارها گفته‌ام فکری سرمایه استقلال است و باید به او مهلت بیشتری داد تا بتواند در آرامش کارش را انجام دهد. او تا اینجای کار نسبت به خیلی از مربیان پیشین تیم استقلال در نتیجه‌گیری هفته‌های اول، موفق‌تر عمل کرده و نباید تا این اندازه تحت فشار قرار بگیرد.

فریبا با اشاره به دیدار استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان گفت: استقلال برای بازی امروز مصدومان زیادی دارد که این موضوع کار فکری را دشوار می‌کند. قطعا غیبت مسعود ریگی، شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری دست فکری را برای انتخاب ترکیب دلخواهش می‌بندد. استقلال برای رسیدن به موفقیت به همه نفراتش نیاز دارد اما متاسفانه امروز دست فکری بسته است.

او ادامه داد: صنعت‌نفت قطعا امروز برای متوقف کردن استقلال به میدان می‌آید. نباید از این تیم انتظار داشته باشیم مقابل تیم استقلال آن‌هم در ورزشگاه آزادی بازی تهاجمی ارائه دهد و همانطور بازی کند که این تیم می‌خواهد. اولویت نفتی‌ها در بازی امروز کسب یک امتیاز است بنابراین با سیستم دفاعی و بسته مقابل استقلال به میدان خواهد آمد. حتما فکری این نکته را در نظر خواهد گرفت و برای باز کردن دفاع لایه‌ای صنعت‌نفت تدبیری می‌اندیشد.

مربی و سرپرست اسبق استقلال در پایان با لزوم حمایت از آبی‌پوشان و فکری گفت: هواداران استقلال را درک می‌کنم. می‌دانم هواداران به دلیل نتایج سال‌های اخیر ناراحت هستند و توقع قهرمانی دارند که کاملا توقع به جایی است ولی موفقیت استقلال تنها با حمایت از فکری و تیم رقم می‌خورد. ضمن اینکه هنوز در هفته‌های ابتدایی لیگ هستیم و تیم‌ها هنوز سروشکل نگرفته‌اند اما در استقلال نشانه‌های خوبی دیده‌ام و اطمینان دارم شرایط این تیم در هفته‌های آتی بهتر می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز