صالح رفیعی:

طرح بازی و نشاط کودکانه از جمله طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۹۵۹۹
طرح بازی و نشاط کودکانه از جمله طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که فاز آزمایشی آن در چهارده استان منتخب اجرا می‌شود.

به گزارش برنا، صالح رفیعی، رییس کمیته کشوری بازی و ورزش کودکان، هدف این طرح را سنجش و ارزیابی رشد حرکتی کودکان ایران، آموزش و ارایه بازی های هدفمند حرکتی با محوریت بازی در منزل و همچنین پیگیری مداوم کودکان شرکت کننده در طرح به منظور کسب اطمینان از اثربخشی بازی ها و تأثیر آنها بر رشد حرکتی کودکان عنوان کرد.

رفیعی افزود: رویکرد جدید فدراسیون ورزش های همگانی مبتنی بر تغییر رفتار کم تحرک کودکان با محوریت سواد بدنی و همچنین نهادینه سازی ورزش در طول عمر است که خوشبختانه این مهم اکنون در قالب طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در فاز آزمایشی طرح صرفا ۱۴ استان حضور دارند گفت: در فاز آزمایشی به دلیل ضرورت بررسی اثربخشی طرح و همچنین ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، جمعیت محدودتری از کودکان را تحت پوشش قرار داده ایم ولی امیدواریم با افزایش حمایت های مالی و خروجی نتایج اثربخش فاز آزمایشی بتوانیم این طرح را در ماه های آتی با گستردگی‌ بهتری اجرا کنیم.

شایان ذکر است، ظرفیت مشارکت در این طرح در‌ فاز آزمایشی محدود است و علاقه مندان می توانند برای شرکت به هیأت های استانی ورزش همگانی استان خود مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز