تراکتور تبریز صفر-فولاد خوزستان صفر

سرد مثل هوای تبریز

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۹۹۶۹
دیدار تیم‌های مدعی تراکتور و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ بازی حساس تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد عصر امروز در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد. این دو تیم که از مدعیان جدی کسب سهمیه و قهرمانی محسوب می‌شوند و تقابلشان حساسیت زیادی هم داشت در حالی به مصاف هم رفتند که به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتند.

تراکتور در هفته چهارم لیگ در شرایطی مقابل مس با تک گل عباس‌زاده در دقایق پایانی به برتری رسید که در بازی هفته سوم مقابل سپاهان در ورزشگاه یادگار امام شکست خورده بود و پیش از آن نیز دو تساوی کسب کرده بود. منصوریان با این برد ارزشمند تا حدودی خود را از بحران دور کرد اما تساوی خانگی مقابل فولاد هم نتیجه خوبی برای شاگردان منصوریان محسوب نمی شود.

فولاد هم که با هدایت جواد نکونام جزو تیم‌های با ثبات لیگ محسوب می‌شود در بازی امروز هم اگرچه رکورد شکست نخوردن خود را حفظ کرد ولی انتظار بیشتری از نکونام و تیم پرمهره اش می رود.

دیدار امروز دو تیم مدعی تراکتور و فولاد به اندازه‌ای بی‌کیفیت و دور از انتظار بود که دو تیم تقریبا حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه همدیگر ایجاد نکردند.

تنها در دقیقه 57 این بازی بود که محسن فروزان از کنترل توپ عاجز ماند و توپ در اختیار عکاشه مهاجم تراکتور قرار گرفت و در شرایطی که به نظر می‌رسید توپ در درون دروازه قرار خواهد گرفت اما فروزان اشتباهش را جبران کرد.

تراکتور با این تساوی 6 و فولاد هم 7 امتیازی شد. جواد نکونام و علیرضا منصوریان در این دیدار با کارت زرد موجه شدند. سید مهران موسوی از فولاد، میثم تیموری و حمید بوحمدان و هادی محمدی از تراکتور هم کارت زرد گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز