در مسابقات آزاد بین المللی مصر اتفاق افتاد؛

قهرمانی صادقیان در رشته تفنگ بادی جوانان

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۱۴۱۸
قهرمانی صادقیان در رشته تفنگ بادی جوانان
در مسابقات آنلاین بین‌المللی تیراندازی، آرمینا صادقیان در بخش جوانان قهرمان شد.

به گزارش برنا؛ با برگزاری مسابقات آزاد بین المللی تیراندازی مصر، آرمینا صادقیان تیرانداز المپیکی کشورمان در رشته تفنگ بادی جوانان موفق به کسب مقام قهرمانی شد و 4 تفنگدار ایران در بخش آقایان و بانوان راهی فینال بزرگسالان شدند.

این رقابت‌ها امروز در بخش تفنگ بادی دختران جوان با حضور 51 ورزشکار شرکت داشتند. در این بخش تیراندازان کشورهای هندوستان و اوکراین به مقام دوم و سومی دست یافتند.

در رشته تفنگ بادی آقایان بزرگسال، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان 2 نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی با قرارگرفتن در جایگاه های چهارم و ششم راهی فینال شدند و دیگر نماینده کشورمان امیرمحمد نکونام با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد.در این ماده 67 تیرانداز حضور داشتند.

مرحله مقدماتی تفنگ بادی بانوان بزرگسال نیز با حضور 40 تیرانداز پی‌گیری شد که در پایان نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد و فاطمه کرم زاده نیز به عنوان نفر ششم جواز حضور در فینال را دریافت کرد.

این مسابقات فردا 20 آذرماه در بخش تپانچه بادی آقایان و بانوان پی‌گیری می شود و در روزجمعه 21 آذر فینال دو بخش تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان بزرگسال برگزار خواهد شد.

طبق توافق نمایندگان کشورها در جلسه فنی این رقابت ها تصمیم بر این شد که از هر کشور دو تیرانداز جواز حضور در فینال را داشته باشند.

مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی مصر از 19 تا 21 آذرماه در رشته های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور220 ورزشکار از 17کشور دنیا به صورت آنلاین درحال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز