رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهانی کشتی انفرادی-صربستان؛

نوری پنجم شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۵۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۳۲۲۹
نوری پنجم شد
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی روزهای 22 و 23 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که حسین نوری نماینده وزن 87 کیلوگرم کشورمان بعنوان پنجم رسید.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 10 بر 5 دوغان گوکتاس از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد مقابل بشیر سید آزارا از الجزایر با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک از روسیه با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. نوری برای کسب مدال برنز به مصاف سمن نوویکوف از اوکراین رفت و با نتیجه 12 بر 4 مقابل این کشتی گیر شکست خورد و پنجم شد.

اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:
55 کیلوگرم: 1- امین صفرشایف (روسیه) 2- شریف کیلیج (ترکیه) 3- الدانیز عزیزلی (آذربایجان) و عبدالکریم فرجات (الجزایر)
67 کیلوگرم: 1- نظیر عبداله یف (روسیه) 2- اسلام بک دادوف (آذربایجان) 3- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) و رومان پاسورکووسکی (لهستان)
72 کیلوگرم: 1- بالینت کورپاسی (مجارستان) 2- مالخاس آمویان (ارمنستان) 3- چنگیز ارسلان (ترکیه)  و روسلان تساریف (قرقیزستان)
77 کیلوگرم: 1-  رومن ولاسوف (روسیه) 2- زولتان لوای (مجارستان) 3- ویکتور نمس (صربستان)  و الکساندر گوتو (مولداوی)
87 کیلوگرم: 1- کیریل ماسکویچ (بلاروس) 2- داوید چاکوتادزه (روسیه)  3- سمن نوویکوف (اوکراین) و زورابی داتوناشویلی (گرجستان) 5- حسین نوری (ایران)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز