محمدامین رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست/ سرباز تیم هستیم/ از جان و دل مایه می‌گذاریم

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰۶
ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست/ سرباز تیم هستیم/ از جان و دل مایه می‌گذاریم
دروازه‌بان ماشین‌سازی می‌گوید تیم ضعیف و بی‌شخصیتی نیستند و به زودی نتایج خوبی می‌گیرند.

محمدامین رضایی، دروازه‌بان ماشین‌سازی تبریز، درخصوص شکست مقابل تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اول از همه این را بگویم که ما از ابتدای فصل تا الان امتیازات کمی را توانستیم بگیریم و فقط یک امتیاز کسب کردیم. قبل از بازی هم قسم شده بودیم که خوب بازی کنیم و هرچه داریم در زمین بگذاریم. ما خوب بازی کردیم و چند موقعیت داشتیم که یکی از آنها را دروازه‌بان حریف گرفت و یکی هم از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 4+90 به‌رغم همه تلاش‌هایمان گل خوردیم و باختیم. ما نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم که بدشانسی آوردیم. ما فوتبالیست هستیم و باید در خدمت تیم باشیم و فارغ از هر نتیجه‌ای باید تلاش کنیم. دربی برای ما تمام شده و بعد از سوت پایان بازی به فکر بازی با سایپا افتادیم، ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوب بگیریم و تلاش‌های ما به ثمر بنشیند. نمی‌توانیم همیشه بگوئیم بدشانس بودیم. زدن این حرف‌ها هیچ فایده‌ای برای ما ندارد، هم قسم شده‌ایم هرچه در توان داریم در تمرین و بازی بعدی بگذاریم.

او در همین خصوص ادامه داد: اگر بازی با تراکتور را دیده باشید می‌دانید که ما تیم خوبی داریم و تیم ضعیفی نیستیم. واقعاً در بازی‌های قبلی روی پنالتی یا بدشانسی نتایج را از دست دادیم و تیم بی‌شخصیتی نیستیم و داریم تبدیل به یک تیم منسجم می‌شویم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه بگیریم.

دروازه‌بان ماشین‌سازی که مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشت درخصوص اینکه چه اتفاقی افتاد که در دیدار با آلومینیوم 4 گل دریافت کرد عنوان داشت: شما دارید لیگ را می‌بینید وقتی سپاهان به خانه نفت مسجدسلیمان می‌رود و سه گل می‌خورد پس یک لیگ غیرقابل پیش‌بینی داریم و این نتایج که اوایل فصل رخ می‌دهد و پارسال هم اگر دقت کرده باشید ابتدای فصل نتایجی که به دست می‌آمد مقداری دور از انتظار بود. فوتبال است و این نتایجش. در بازی با آلومینیوم روی اتفاقات گل خوردیم و شرایط زمین و بازی اصلاً مناسب نبود. واقعا شرایط زمین فاجعه بود. البته ما نمی‌خواهیم بهانه‌ بیاوریم. باید وضعیت را درست و روی کارمان تمرکز کنیم. باید با جان و دل کار کنیم که این تیم را از این شرایط در بیاوریم.

بازیکن سبزپوشان درخصوص سرمربیگری موقت سعید اخباری و اینکه قرار است چه کسی جایگزین او شود؟ گفت: من خبر ندارم ولی آقای بیاتلو خیلی برای تیم زحمت کشید. خیلی سخت است در یک تیم از صفر شروع کنی. وقتی کار به جایی می‌رسد که نمی‌توانی ادامه دهی خیلی کار سخت می‌شود. از آقای بیاتلو تشکر می‌کنیم و الان آقای اخباری مسئولیت این تیم را برعهده دارد. هر دوی آن‌ها مربیان جوان اما با سابقه هستند. به شخصه برای من مهم نیست در آینده روی نیمکت این تیم چه اتفاقی می‌افتد زیرا من سرباز ماشین‌سازی هستم و هرکس بیاید من وظیفه دارم تمام تلاشم را بکنم و تمام بچه‌ها هم همین طور هستند. هر فوتبالیستی که می‌خواهد پیشرفت کند باید همینطور باشد و برایش فرقی نکند چه کسی عهده‌دار مسئولیت تیم است. در تیم‌های اروپایی می‌بینید که ممکن است در هفته سوم سرمربی عوض شود ولی بازیکنان کار خود را انجام می‌دهند و حرفه‌ای عمل می‌کنند و ما هم سعی می‌کنیم همین‌گونه باشیم.آقای اخباری هم زحمت میکشد و در همین بازی تغییراتی ایجاد کرد که روند تیم عوض شد امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

رضایی در در پایان افزود: ما تیم جوانی هستیم و نیاز به هماهنگی داریم. واقعا تیم ضعیف و بی‌شخصیتی نیستیم که مستحق این جایگاه جدول باشیم. قطعا شرایط ماشین‌سازی با تلاش درست می‌شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز