کامبیز دیرباز در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

منتظر آرپی چی هفت احمد هستم/ جنگ نابرابری را در فینال داریم/ دوست ندارم به چیزی جز قهرمانی پرسپولیس فکر کنم

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۵:۵۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۵۴۷۷
منتظر آرپی چی هفت احمد هستم/ جنگ نابرابری را در فینال داریم/ دوست ندارم به چیزی جز قهرمانی پرسپولیس فکر کنم
هنرمند پرسپولیسی سینما و تلویزیون در آستانه فینال لیگ قهرمان آسیا اظهار امیدواری کرد پرسپولیس بتواند در روز خوب حامد لک و دیگر مهره‌های تاثیرگذارش، قهرمانی مهمی را به فوتبال ایران هدیه دهد.

کامبیز دیرباز، هنرمند سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی سال اخیر پرسپولیس اظهار داشت: من به عنوان یک پرسپولیسی دوست ندارم به چیزی جز پیروزی و قهرمانی پرسپولیس در این دیدار فکر کنم اما به عنوان یک تماشاگرمنطقی باید بگویم این تیم در فینال کار سختی را پیش روی دارد.

او با تاکید بر این که اولسان هیوندای حریف سختی برای پرسپولیس است، تصریح کرد: حریف پرسپولیس در حال حاضر در کوران مسابقات بوده و از این نظر شرایط خوبی را دارد؛ این تیم در حال حاضر حدود یک ماه است که در قطر حضور دارد و با شرایط بازی در این کشور و زمین مسابقه‌اش آشناست، ضمن این که از حاشیه‌ها هم دور است اما پرسپولیس حدود 20 روز می‌شود که بازی رسمی نداشته و شرایط متفاوتی را در مقایسه با حریفش دارد و من معتقد هستم در حال حاضر این 2 تیم  نبرد نابرابری را روبروی هم دارند. در هر حال برای پرسپولیس در این دیدار آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم با دست پر و جام قهرمانی به ایران بازگردد.

دیرباز در ادامه در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار گفت: نتیجه مهم نیست. فقط ثبت قهرمانی آسیا برای ما در این دیدار اهمیت دارد. امیدوارم حامد لک روز خوبی را در این بازی پشت سر بگذارد. اگر لک مثل بازی‌های اخیر خود نمایش ویژه‌ای داشته باشد، بقیه تیم اصطلاحا می‌توانند کار را در بیاورند.

این هنرمند پرسپولیس در خصوص کری خوانی برای دوستان استقلالی‌اش تاکید کرد: خوشبختانه دوستان استقلالی‌ام منطقی هستند و درک می‌کنند که این بازی و نتیجه‌اش، بحث ملی است و این دیدار ربطی به رنگ‌ها، آبی و قرمز ندارد. آنها هم دوست دارند با قهرمانی پرسپولیس این افتخار برای فوتبال ایران به ثبت برسد. 

مجید سوزوکی فیلم سینمایی اخراجی‌ها در  پاسخ  به این سوال که در این دیدار جای کدام بازیکن را خالی می‌بیند؟ گفت: به نظرم جای وحید امیری در فینال به شدت خالی است. حضور عیسی آل‌کثیر هم می‌توانست در این دیدار به تیم کمک کند اما حتی اگر او بخشیده هم می‌شد، شاید به علت این که حدود 2 ماه از تمرین و بازی دور بود، نمی‌توانست مثل مرحله قبل به تیم کمک کند اما وحید می‌توانست مهره خوب و تاثیرگذاری برای پرسپولیس باشد. واقعا حیف شد وحید امیری را در این دیدار نداریم.

دیرباز در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از  گلزنان احتمالی پرسپولیس در این دیدار گفت: من دوست دارم یکی از گل‌های قهرمانی را مهدی عبدی به ثمر برساند چراکه بازیکن جوان و با انگیزه‌ای است و می‌تواند با رقم زدن خاطرات این چنینی تبدیل به بازیکن محبوب و دوست داشتنی شود. ضمن این که  دلم می‌خواهد احمد (نورالهی) با شوت‌های آرپی چی هفت خود نامش را در این قهرمانی ثبت کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز