هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

گل‌گهر- شهرخودرو؛ روز تسویه حساب

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۵:۵۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۵۵۴۸
گل‌گهر- شهرخودرو؛ روز تسویه حساب
عنوان جذاب ترین و حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر به دیدار تیم هایی تعلق می گیرد که 2 سرمربی اسقلالی را روی نیمکت خود می بینند.

به گزارش برنا؛ امروز در سیرجان سیدمهدی رحمتی که نخستین تجربه سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد میهمان سرمربی سابق خود است. او باید به مصاف تیمی برود که سرمربیگری ان برعهده امیر قلعه‌نویی است. این دیدار دیدار تیم های رده چهارم و رده یازدهم جدول است اما آنچه بیشتر از هر چیزی این دیدار را جذاب و حساس می‌کند تقابل سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی است. تقابل کسانی که پیش از این استاد و شاگرد بودند و ماجراهای زیادی را هم از سر گذرانده‌اند.

آنها از پس اختلافات و آشتی های متعدد به این بازی رسیده اند و البته الان در صلح هستند اما باید دید امروز بعد از بازی هم شاهد رابطه خوب بین قلعه نویی و رحمتی خواهیم بود یا نه. این برای اولین بار است که مهدی رحمتی به عنوان سرمربی قرار است مقابل قلعه نویی قرار بگیرد که قطعا این قطعا جدال رحمتی و قلعه نویی به عنوان سرمربی جذابیت ویژه‌ای برای هواداران فوتبال خواهد داشت. قطعا رحمتی و قلعه‌نویی خرده حساب‌هایی با هم دارند که شاید امروز آن حساب ها را با هم تسویه کنند.

گل‌گهر سیرجان در حال حاضر با 10 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد. تیم امیر قلعه‌نویی پس از شروع فوق‌العاده‌ای که در لیگ برتر داشت، 2 بازی است که رنگ برد را ندیده و باخته است و تیم سیرجانی اکنون به شدت در پی کسب پیروزی در بازی پیش‌رو است. دو بازی‌ای که گل‌گهر شکست خورده، برابر نفت مسجدسلیمان و پیکان بوده است. اکنون شاگردان قلعه‌نویی برای اینکه در لیگ امسال مدعی بمانند، باید در بازی پیش رو که یک بازی مشکل برابر یک تیم پر قدرت است پیروز شوند. قطعا پیروزی در این مسابقه از جهات زیادی برای سرمربی تیم گل گهر اهمیت دارد.

در سوی مقابل، تیم شهرخودرو قرار دارد. شهرخودرو در حال حاضر با 7 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. این فصل برای شهرخودرو آنطور که باید پیش نرفته اما سیدمهدی رحمتی تیمش نشان داده که فوتبال را خوب بلد است و آنها در تمام بازی‌های خود، بازی رو به جلو و تهاجمی انجام داده اند. موضوعی که به شدت در شهرخودرو دیده می‌شود، تلاش زیاد بازیکنان این تیم برای کسب نتیجه است و این موضوع باعث تمایز شهرخودرو با سایر تیم‌ها شده است. با همه این‌ها مهمترین موضوع، رتبه تیم در جدول است و سید مهدی رحمتی و شاگردانش با کسب برد در برابر امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر سیرجان می‌توانند چند پله در جدول صعود کنند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز