حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اخباری از دروازه بیرون آمد و پنالتی باید تکرار می‌شد/ بازی پیش‌رو هم به نوعی دربی محسوب می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۵:۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۶۱۳۵
اخباری از دروازه بیرون آمد و پنالتی باید تکرار می‌شد/ بازی پیش‌رو هم به نوعی دربی محسوب می‌شود
بازیکن پیکان تهران اعتقاد دارد حق این تیم در دیدار با تراکتور باخت نبوده است.

حجت حق‌وردی، کاپیتان تیم پیکان، درباره شکست تیمش مقابل تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: می‌توانم به جرات بگویم درست است که 3 گل خوردیم اما واقعا عملکرد خوبی داشتیم و یکسری مسائل مثل شرایط جوی، رفتن برق ورزشگاه و وقفه‌ای که ایجاد شد و همچنین اشتباهات فردی باعث شد نتوانیم گل‌های خورده را جبران کنیم وگرنه حق ما خوردن 3 گل نبود و واقعاً یکسری اشتباهات فاحش رخ داد که البته ممکن است هر زمانی برای هر بازیکنی پیش بیاید.

او در همین خصوص ادامه داد: خدا را شکر پیکان ثابت کرده تیم بسیار خوبی است و ما عملکرد خوبی در هفته‌های گذشته داشتیم و تنها دو باخت آوردیم. قطعا از بازی‌های بعد دوباره به روند صعودی‌مان ادامه می‌دهیم و باخت به تراکتور را به چشم یک تجربه و تلنگر می‌بینیم که شاید لازم بود اتفاق بیفتد.

این بازیکن که ضربه پنالتی مقابل تراکتور را خراب کرد در این باره گفت: در آن صحنه دروازه‌بان تیم تراکتور قبل از زدن سوت از دروازه بیرون آمده بود و به نظر من داور باید مجدداً پنالتی را تکرار می‌کرد اما این کار را نکرد، از داوران تقاضا دارم تمرکزشان را بیشتر کنند تا تیمی از این ناحیه  آسیب نبیند.

حق‌وردی درخصوص دربی خودروسازان و دیدار با سایپا در هفته آینده افزود: به هر حال این هم یک مدل دربی محسوب می‌شود! علاوه بر حساسیت‌هایی که این بازی درون زمین دارد در بیرون از گود هم به خاطر حساسیت بین مدیران عامل دو کارخانه این دیدار دو چندان حساس می‌شود. سایپا تیم خوبی است و مثل ما هم جوان است ولی ما هم باید حتما این بازی را ببریم تا روند خوب‌مان ادامه دار باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز