امروز منتشر شد؛

پیام سردار قاسمی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۶۸۴۰
پیام سردار قاسمی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار پیامی را منتشر کردند.

به گزارش برنا، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار پیامی را منتشر کردند.

با یاد خدا

دوباره کرده دلم یاد حضرت زینب

رسیده موسم میلاد حضرت زینب

به خانه علی و فاطمه حبیبه حق

بپاست مجلس میلاد حضرت زینب

بار دیگر زمین و عرش برین، غرق شور و شعف گردید و انس و جن، پیشانی بر تربت قافله سالار شهیدان(ع) ساییدند تا شکر و سپاس خود را از میلاد مسعود بانو و شیرزن کربلا و اسوه صبر، علم و تقوی و زینت پدر، به جهانیان، با تمام وجود، اعلام نمایند. زینب کبری(س)، این یگانه عقیله بنی­هاشم پا به عرصه جهان نمود تا پاسدار دین رسول( ص) ، مدافع ولایت علوی و مبارزه باظلم حسینی باشد.

نامگذاری این روز عزیز و مبارک به نام روز پرستار انتخابی شایسته و بجاست؛ چرا که پرستاران ایران اسلامی، اسوه های ایثار، محبت و فداکاری هستند که با شیوع ویروس کوید ۱۹، مجاهدان پا به میدان جهاد نهادند و با به خطر انداختن جان خویش، به پرستاری و مداوای بیماران مبتلا به این ویروس خطرناک پرداختند که برخی از آنان نیز در این میدان نبرد، با از دست دادن جان خویش به مقام رفیع شهادت نائل گردیدند.

نوشیدن جام شهادت گوارای وجودشان، که هم آنان و هم همرزمانشان در عرصه سلامت، شایسته بیش از این هستند و کلمات، ناتوان از قدردانی از ایشان. فرا رسیدن میلاد پرستار غافله کربلا بهانه ای شد برای قدرشناسی از زحمات تمامی پرستاران ایران اسلامی که بدینوسیله فرا رسیدن این روز عزیز را به همه همکاران وزارت ورزش و جوانان که سربازان عرصه سلامت جامعه هستند و جامعه بزرگ و عزت مند بهداشت و سلامت کشور بویژه پرستاران غیور این سرزمین تبریک و شادباش عرض نموده و سعادت، عزت و سلامتی برای ایشان مسئلت دارم.

سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز