میثم بائو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شیری و نورالهی مقصران باخت نبودند/ نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا ارزش زیادی دارد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۸۰۲۹
شیری و نورالهی مقصران باخت نبودند/ نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا ارزش زیادی دارد
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: نایب قهرمانی برای تیم گل‌محمدی نتیجه بدی نبود ولی این تیم این پتاسیل را داشت که با عبور از سد حریف کره‌ای به قهرمانی در آسیا برسد.

میثم بائو، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و اولسان کره جنوبی اظهار داشت: دیدار فینال آسیا بازی خوبی بود و دو تیم تقریبا بازی پایایایی را از خود نشان دادند و مثل فینال پرسپولیس برابر کاشیما نبود. پرسپولیس می‌توانست برنده این دیدار باشد اما شاگردان گل‌محمدی در این بازی بدشانسی آوردند و قهرمانی را روی اتفاقات فوتبالی از دست دادند.

او در ادامه تصریح کرد: تیم‌های ایرانی همواره بازی‌های خوبی برابر تیم‌های کره‌ای انجام می‌دهند، نمونه بارز آن را در سال‌های اخیر در عرصه ملی دیدیم. کره‌ای‌ها، فوتبال ماشینی را بازی می‌کنند، شیوه‌ای که می‌توان با تفکر برابر آن موفق شد اما فوتبال خلاقانه ژاپنی‌ها به گونه‌ای است که سخت می‌توان برابر آن موفق شد. به همین دلیل من قبل از بازی گفتم بازی با حریف کره‌ای به نفع پرسپولیس است و تاکید می‌کنم اگر این تیم در بازی دچار بدشانسی نمی‌شد، قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نبود.

هافبک اسبق پرسپولیس در ادامه درخصوص انتقاداتی که به احمد نورالهی و مهدی شیری به خاطر اشتباهات غیرعمدی‌شان در فینال وارد است، گفت: این که بخواهیم این 2نفر را مقصر این باخت بدانیم اظهارنظر غیرفنی و غیرحرفه‌ای است و من آن را قبول ندارم. همان‌طور که در پیروزی یک تیم، همه تیم سهمیم هستند، نمی‌توان شکست‌ها را هم گردن یکی، دو نفر انداخت. وقتی تیمی گل می‌خورد مجموعه‌ای از اشتباهات شکل می‌گیرد پس حتی در جایی که این دو بازیکن اشتباهات غیرعمدی در این بازی داشتند، نمی‌توان گفت مقصر شکست بودند، این دو بی‌احتیاطی کردند اما مقصر شکست نه.

او تاکید کرد: این نایب قهرمانی کم ارزش نیست. تیمی که با وجود محدودیت امکاناتی‌اش در مقایسه با حریفانش در آسیا تا آن مرحله پیش رفته، بدون شک شایستگی‌هایی داشته و به اعتقاد من با یک شکست نباید زحمات پرسپولیسی‌ها زیر سوال برود و این عملکرد قرمزپوشان جای تقدیر دارد.

بازیکن اسبق نساجی و پرسپولیس درخصوص بازی این هفته این 2 تیم در لیگ گفت: نساجی مازندران این موقعیت را دارد که از خستگی و کم روحیه بودن پرسپولیس استفاده کرده و به ناکامی‌های اخیرش پایان دهد. ضمن این‌که بازی در چمن مصنوعی برای نساجی راحت‌تر از پرسپولیسی‌هاست و از این حیث نیز کفه ترازو برای این دیدار به نفع قائمشهری‌هاست اما نباید فراموش کرد نتایج اخیر نساجی مازندران هم باعث شده فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی این تیم باشد و این شرایط باعث می‌شود مقابل پرسپولیس بازی انتحاری از خود به نمایش بگذارد. البته با همه این حرف‌ها نساجی هم بازی آسانی ندارد و پرسپولیس برای بازگشت به کورس قهرمانی در این میدان حاضر می‌شود و این موضوع کار تیم مازنی را سخت خواهد کرد.

او در انتها تاکید کرد: پیش‌بینی من از این دیدار، یک بازی خوب و مهیج است و فکر می‌کنم فقط جای خالی هواداران پرشور نساجی در این بازی خالی است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز