هوشنگ نصیرزاده:

نظر هیات‌ مدیره تراکتور تغییر منصوریان بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۸۴۲۵
نظر هیات‌ مدیره تراکتور تغییر منصوریان بود
معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: پول زیاد در باشگاه‌های دولتی در اختیار مدیرعامل است که بدون پاسخگویی به وزیر و وکیل به‌راحتی خرج می‌کنند. در باشگاه‌های مالک محور وزیر در کنار شما هست و مانع قراردادهای سنگین می‌شوند.

به گزارش برنا؛ هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی تراکتور گفت: باشگاه تراکتور همانند دیگر باشگاه‌های خصوصی مثل باشگاه شهرخودرو، نساجی و ماشین‌سازی مالک محور است و مالک در جایگاه مدیرعامل تصمیم‌گیری می‌کند. البته مالک باشگاه تراکتور برخلاف مالک ماشین‌سازی با مردم در ارتباط نیست.

نصیرزاده اظهار داشت: در باشگاه‌های مالک محور مهم این است که مالک تغییر نکند و تغییر عوامل تأثیرگذار نخواهد بود. درحالی‌که در باشگاه‌های مدیرعامل محور دولتی تمام تصمیمات را مدیرعامل می‌گیرد. پول زیاد در باشگاه‌های دولتی در اختیار مدیرعامل است که بدون پاسخگویی به وزیر و وکیل به راحتی خرج می‌کنند. در باشگاه‌های مالک محور وزیر در کنار شما هست و مانع قراردادهای سنگین می‌شوند.

وی افزود: انتخاب‌های زنوزی مالک باشگاه تراکتور درست نبود. فراموش نکنیم که مالک باشگاه تراکتور در حوزه فنی هیچ دخالت و اظهارنظری ندارد. علیپور به زنوزی گفته بود اگر من در کار بودم منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب نمی‌کردم و فرکی را جای منصوریان انتخاب می‌کردم. این جمله را خود زنوزی به بنده گفته است. من هم به منصوریان گفتم که نتیجه‌گیری مطلوبی نبود و نظر هیئت‌مدیره تغییر شما است.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز