نساجی مازندران یک- پرسپولیس تهران یک

تساوی مهیج در باتلاق قائمشهر/ بازگشت پرسپولیس کامل نشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۹۳۶۲
تساوی مهیج در باتلاق قائمشهر/ بازگشت پرسپولیس کامل نشد
دیدار دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران به تساوی انجامید.

به گزارش برنا؛ در جریان دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی مازندران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان پرسپولیس بود که این دیدار به تساوی یک- یک انجامید تا امتیازات تقسیم شود.

در 15 دقیقه ابتدایی این دیدار، بازی تحت تاثیر کیفیت زمین که به خاطر بارش باران، شرایط مطلوبی نداشت و برخی فضاها دچار آبگرفتگی شده بود قرار گرفت. با این حال در همین دقایق شاگردان یحیی گل‌محمدی با طراحی حملاتی از سمت راست و چپ دروازه تیم نساجی را با تهدید روبه‌رو کردند اما عملکرد خوب مدافعان حریف اجازه نداد فرصت خوبی روی دروازه خلق شود. 

در ادامه این دیدار، بازی در میانه زمین جریان داشت و تیم‌ها نتوانستند فرصت گل چندانی روی دروازه‌ها خلق کنند. البته در این میان سفیدپوشان پرسپولیس بهتر از حریف بازی کردند و در برخی مواقع می توانستند فرصت گلزنی ایجاد کنند که موفق نبودند. در دقیقه 39، کنعانی‌زادگان در سمت راست محوطه جریمه تیمش روی کریم اسلامی مرتکب خطا شد که موعود بنیادی‌فر او را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه یاران نساجی با استفاده از این فرصت، توپ را روی دروازه ارسال کردند و مجتبی بیژن در دقیقه 41 با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا نیمه نخست با برتری میزبان به پایان برسد.

35

گل‌محمدی در شروع نیمه دوم مهدی شیری را به جای امید عالیشاه و علی شجاعی را به جای احسان پهلوان وارد زمین کرد. با این تعویض، شیری در دفاع راست قرار گرفت و سیامک نعمتی به خط حمله اضافه شد. نساجی در این نیمه برای دفاع از گل خود کمی عقب نشست و پرسپولیس چند فرصت خوب گلزنی را به دست آورد. فشار حملات پرسپولیس هر دقیقه بیشتر می‌شد اما یک اشتباه از مهدی شیری می‌توانست نساجی را به گل دوم برساند.

شیری در دقیقه 69 قصد داشت توپ را به حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس واگذار کند اما به دلیل آب گرفتگی زمین، توپ متوقف شد و به مهاجم نساجی رسید که در حالت تک به تک با دروازه پرسپولیس قرار گرفت. با این حال حامد لک به خوبی این موقعیت را با کمک سیدجلال حسینی مهار کرد و اجازه نداد تیمش گل دوم را دریافت کند.

نساجی علاوه بر این در دقیقه 77 روی یک ضدحمله توسط کریم اسلامی تا محوطه جریمه پرسپولیس پیش آمد ولی شوت سنگین این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه به اوت رفت. تلاش بازیکنان پرسپولیس با ارسال توپ‌های بلند روی دروازه نساجی و رسیدن به گل تساوی سرانجام در دقیقه 85 جواب داد و سیامک نعمتی توانست یک توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که قصد نداشتند بدون واگذاری امتیاز به تیم نساجی زمین را ترک کنند تا آخرین لحظات فشار خود را روی دروازه تیم میزبان حفظ کردند اما به گل نرسیدند تا بازی با همان نتیجه تساوی یک-یک تمام شود. موعود بنیادی‌فر داور مسابقه به محمدحسین کنعانی‌زادگان و حامد لک از پرسپولیس و حامد شیری، ایوب کلانتری و آرمان قاسمی کارت زرد نشان داد. نساجی با این تساوی 8 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. پرسپولیس هم با 9 امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد. البته پرسپولیس نسبت به تیم‌های بالای جدول 3 بازی معوقه دارد.

داور: موعود بنیادی‌فر

نساجی مازندران: مهرداد طهماسبی، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی، محمود قائدرحمتی، روزبه شاه‌علیدوست (64-علی داوران)، ایوب کلانتری، حسن نجفی (64-حسین زامهران) (88-بهزاد داوودی)، مهرداد بایرامی و کریم اسلامی (90-عرفان پورمحمدی).

سرمربی: وحید فاضلی

پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی (67-آرمان رمضانی)، احمد نورالهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (46-مهدی شیری)، احسان پهلوان (46-علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی (81-مهدی مهدی‌خانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز