سروش احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دور بودن از حاشیه از نقاط قوت تیم‌مان است/ فقط برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۰۶۷۵
دور بودن از حاشیه از نقاط قوت تیم‌مان است/ فقط برای قهرمانی تلاش می‌کنیم
عضو تیم‌ ملی تکواندو گفت: دور بودن از حاشیه از نقاط قوت تیم‌مان است و فقط برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

سروش احمدی، تکواندوکا تیم شهرداری ورامین، درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه چه از نظر آمادگی جسمانی و چه آمادگی روحی شرایط‌مان مطلوب است. کادر فنی خوب و حرفه‌ای داریم و در کل شاکله تیم را هم اکثرا بازیکن‌های ملی‌پوش تشکیل داده است. شهرداری ورامین یک تیم پر افتخار و حرفه‌ای است به همین دلیل از ابتدا هدف مشخص است و خوشبختانه این حرفه‌ای بودن مجموع باشگاه هم باعث شده همیشه از حواشی دوری کنیم که این موضوع به تنهایی نقطه قوت برای ماست.

او با اشاره به شکل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به وضعیتی که کرونا ایجاد کرده فدراسیون پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفت امسال لیگ را متفاوت برگزار کند. قطعا این روش هم مزایا و چالش‌های خودش را خواهد داشت ولی همین که تکواندو باز هم فعالیتش را از سر می‌گیرد خوشحال کننده است. تیم ما هم در گروه الف قرار دارد، گروهی که تیم‌های خوبی در آن حضور دارند و قطعا می‌تواند بازی‌های جذابی را هم رقم بزند.

نایب قهرمان جهان با اشاره به حضور المپین‌ها در لیگ برتر گفت: یکی دیگر از مواردی که باعث جذابیت دو چندان لیگ امسال است حضور ستاره‌ها و المپین‌های تکواندو در المپیک است. این موضوع قطعا هم سطح کیفی مسابقات را بالا خواهد برد و هم انگیزه کم تجربه‌ها را دو چندان خواهد کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز