لیگ برتر فوتبال؛

تلاش فولاد برای جبران/ زورآزمایی تارتار برابر تیم سابقش!

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۶:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۱۸۱۳
تلاش فولاد برای جبران/ زورآزمایی تارتار برابر تیم سابقش!
لیگ برتر فوتبال با بازی‌های فشرده در حالی پیگیری می‌شود که با توجه به تعویق چند بازی اخیر بازی‌ها از هفته‌های متفاوت برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها دنبال می‌شود.

به گزارش برنا؛ در ادامه بازی های لیگ برتر در دوره بیستم امروز هم چند دیدار از هفته هشتم و نهم در اهواز و تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

فولاد خوزستان- نساجی مازندران

فولاد برای جبران می‌آید!

در یک دیدار از هفته هشتم لیگ برتر امروز شاهد تقابل ویژه‌ای بین شاگردان جواد نکونام برابر نساجی مازندران هستیم. فولادی‌ها که در آخرین دیدار خود در این فصل در خانه مسجدسلیمان در مقابل این تیم شکست خوردند در شرایطی در دیداری خانگی به میدان می‌روند که امیدوارند خاطره تلخ آن شکست را که اولین باخت فولادی‌ها در این فصل محسوب می‌شد را به دست فراموشی بسپارند.

در آن سوی میدان شاگردان وحید فاضلی در حالی برای تقابل با فولاد به اهواز سفر کرده‌اند که پس از 2 شکست متوالی در آستانه پیروزی ارزشمندی برابر پرسپولیس قرار داشتند اما گل دقایق پایانی سرخ‌پوشان مانع این اتفاق شد و نساجی‌چی‌ها به تساوی در آن دیدار رضایت دادند تا با کسب حداقل امتیاز از بازی خانگی خود حالا برای جدال برابر فولاد به میدان بروند.

جدال تیم‌های هفتم و دوازدهم جدول رده بندی در این دیدار می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد.

پیکان تهران-  نفت مسجدسلیمان

زورآزمایی تارتار برابر تیم سابقش!

در ادامه برگزاری بازی های هفته نهم لیگ برتر امروز در تهران شاهد رویارویی پیکان برابر نفت مسجدسلیمان هستیم.

تیم مهدی تارتار در پیکان در آخرین دیدار خود در این فصل از لیگ برتر با تساوی برابر ساپیا به یک امتیاز از آن دیدار رضایت داد و حالا در تلاش است در بازی دیگری در خانه اش به پیروزی دست پیدا کند.

این در حالی است که نفت مسجدسلیمان حریف این بازی پیکانی‌ها در هفته قبل برد شیرینی را در خانه به دست آورد و موفق شد ماشین سازی را با یک گل شکست داده  و با پیروزی روحیه بخش تا پله ششم جدول رده بندی صعود کند.

رویارویی مهدی تارتار و مجتبی حسینی به عنوان سرمربیان جوان اما باتجربه در لیگ برتر در حالی رخ می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود 2 تیم در این بازی بی‌گدار به آب نزنند و تساوی نتیجه‌ای رضایت بخش برای هر 2 تیم باشد. اصلی‌ترین نکته این بازی تقابل تارتار برابر تیم و برخی از شاگردان سابق است که این موضوع می‌تواند نقطه عطفی برای این دیدار باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز